Acasă Actualitate Noul regulament pentru programul de reabilitare al clădirilor istorice din Timișoara și...

Noul regulament pentru programul de reabilitare al clădirilor istorice din Timișoara și majorările de impozite pentru cele degradate, în dezbatere publică, pe 8 iunie

368
DISTRIBUIȚI

Marți, 8 iunie, Primăria Municipiului Timișoara va organiza o dezbatere publică pe marginea celor două inițiative privind clădirile istorice. Este vorba despre proiectul de hotărâre de consiliu local pentru programul de sprijin în reabilitare, dar și despre cel pentru majorarea impozitelor în cazul proprietarilor care nu fac demersuri pentru a-și repara imobilele degradate. Dezbaterea se va desfășura online, pe platforma Zoom, cu începere de la ora 17.00.

Concret, cele două proiecte au următoarele denumiri: „Proiect de hotărâre pentru aprobarea Procedurii cadru privind majorarea impozitului pe clădirile neîngrijite / degradate situate în intravilan” și „Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru aplicarea Programului de sprijin financiar pentru creșterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele prioritare de intervenție din Municipiul Timișoara”. Ambele se găsesc pe site-ul primăriei la secțiunea Administrație – Consiliu Local – Proiecte de Hotărâri, primul fiind postat pe 17 mai, iar celălalt, cu câteva zile înainte, pe 13 mai.

Pentru dezbatere, propunerile, sugestiile și opiniilor cu privire la cele două proiecte de hotărâri pot fi depuse fizic, la Direcţia Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală, sau în format electronic, la adresa de e-mail camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 07.06.2021, ora 12.00. Tot până atunci, la aceeași adresă de e-mail, pot fi anunțate și intențiile de a lua parte la dezbatere, cu mențiunea că trebuie transmite anterior opiniile puse în discuție, fiind necesară menționare numelui, a numărului de telefon și a adresei de e-mail pentru trimiterea invitației online.

„Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectelor de hotărâri aflate pe ordinea de zi. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de trei minute pentru fiecare participant”, atrag atenția Simona Drăgoi, de la Secretariatul General al primăriei.

Comentarii

comentarii