Acasă Economic O companie de IT românească vrea să îmbunătățească serviciile publice ale micilor...

O companie de IT românească vrea să îmbunătățească serviciile publice ale micilor orașe

DISTRIBUIȚI

Compania Zitec, lider pe piața de IT din România, specializat în dezvoltarea de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate, se bucură de succesul aplicației de registratură și managemental documentelor, Regista, folosită în prezent de 7000 de utilizatori din peste 300 de instituții publice și companii private din țară, de două ori mai mulți ca în 2018. Prin intermediul aplicației au fost procesate peste 5,3 milioane de documente, aceasta fiind folosită, în special de primăriile localităților mai mici.

Prin modulele Smart City și e-Guvernare, compania dorește să îmbunătățească birocrația din România, după ce și în 2019 țara noastră este pe ultimul loc în ceea ce privește gradul de digitalizare al serviciilor publice, în Uniunea Europeană, potrivit clasamentului realizat de Digital Economy and Society Index.Și noile măsuri legislative, precum Ordonanța de Urgență nr. 57, care obligă primăriile să aibă disponibil online un „Monitor Oficial Local”, oferă noi oportunități pentru aplicațiile create de Zitec.

CEO-ul Zitec, Alexandru Lăpușan, spune despre produsul companiei sale: „Aplicația Regista a fost proiectată pentru a eficientiza activitatea clienților noștri și ne bucurăm că instituții publice și private din toată țara folosesc serviciile noastre pentru o reducere vizibilă a birocrației. Ne-am îndreptat către orașele mici din România tocmai pentru că acolo sunt problemele cele mai mari: un nivel mai scăzut de competențe digitale și bugete mici care nu stârnesc interesul vendorilor mari de software.”

Regista este o aplicație de registratură și managementul documentelor dezvoltată de Zitec, funcționează ca o platformă Software as a Service (SaaS) și utilizează tehnologia cloud computing Microsoft Azure. Aplicația asigură gestiunea electronică a registraturii din organizațiile cu flux mare de documente, se adresează companiilor mici și mijlocii și instituțiilor publice, și eficientizează interacțiunea cu clienții, respectiv cetățenii.

Comentarii

comentarii