Acasă Actualitate O nouă sală de clasă ca acasă, în Timiș, din 6 septembrie

O nouă sală de clasă ca acasă, în Timiș, din 6 septembrie

DISTRIBUIȚI

Din 6 septembrie, copiii care vor păși pentru prima dată pe treptele Școlii Gimnaziale Giera, din județul Timiș, se vor bucura de un univers al poveștilor și al învățării prin joc.

Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost complet renovat și redecorat – de la pardoseală și pereți până la mobilier și elemente decorative. Arhitectura și design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic școlar, oferindu-le astfel copiilor un spațiu în care să își poată contura viitorul.

Pentru al cincilea an la rând, Procter & Gamble a continuat proiectul ”O sală de clasă ca acasă”, transformând un nou spațiu într-o lume magică pentru elevii din clasa pregătitoare. Ediția 2022 a campaniei a beneficiat de parteneriatul cu dm România.

„Responsabilitatea socială în dm alocă un spațiu special dedicat celor mici, prin diferite acțiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezintă viitorul, însă educația e cea care asigură acest viitor, iar proiectul <<O sală de clasă ca acasă>> ne-a oferit posibilitatea de a da o mână de ajutor în comunitatea din Giera, județul Timiș, copiilor ce aveau nevoie de această sală și de dotările necesare desfășurării activității de învățare, atât de necesară pentru o bună dezvoltare a micuților și pentru întâmpinarea abandonului școlar”, a spus Daniela Jordanovski, manager marketing și achiziții în cadrul dm România.

„Brandurile noastre își continuă misiunea de a fi o Forță a Binelui și a Creșterii, cu atât mai mult într-o perioadă în care comunitățile au nevoie de o și mai mare implicare din partea noastră. Prin intermediul campaniei O Sală de Clasă ca Acasă elevii beneficiază de un proces de acomodare cât mai plăcut și ușor, într-un univers sigur, prietenos, colorat și încurajator, pentru a-i ajuta să meargă cu drag la școală încă din prima zi”, a spus George Carpov, company communications director P&G.

Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.

Comentarii

comentarii