Acasă Actualitate Obraznic și nepoliticos, un curier SameDay s-a luat și a plecat cu...

Obraznic și nepoliticos, un curier SameDay s-a luat și a plecat cu tot cu colet

DISTRIBUIȚI

Ziua de Vest aștepta vineri, 30 decembrie, livrarea unui colet. Comanda a ajuns până în fața redacției, după care a fost trimisă… „la expeditor”. De ce? Redăm povestea, cel puțin detaliile de interes, de la început: în urmă cu câteva zile, am comandat de pe site-ul unui important retailer național un produs electronic, necesar redacției. După confirmare și toate formalitățile de rigoare, au mai trecut câteva zile și aflăm de la SameDay că trebuie să ne ajungă două colete. Până aici, nimic ieșit din comun.

Primul colet a venit joi. Am primit de dimineață mesajul celor de la SameDay. În cursul zilei a venit și curierul. Cel de-al doilea colet întârziind, am sunat de mai multe ori curierul, la numărul indicat în mesajul primit ceva mai devreme. Nimic, nu răspunde. Spre seară, acesta o sună pe colega noastră. „Uitase”, potrivit lui, de colet și îl va livra următoarea zi (vineri).

Vineri, din nou, primim confirmarea că „în cursul zilei de astăzi….”. Curierul, același. Pe la 13.45 ne și sună. Colega în numele căreia a fost plasată comanda răspunde. „Doamnă, în 10-15 minute ajung”. Și ajunge, sună din nou, colega răspunde. Redacția noastră având două căi de acces, colega îi spune destul de amiabil să vină „prin față”. Din nu știm ce motive, acesta se supără și ridică tonul: „Cum adică intrarea din față?”. Colega, la rândul ei, ridică și ea tonul – ce-i drept, poate peste cel al curierului – și își cere drepturile de client. Curierul închide. După câteva momente, colega primește următorul mesaj: „Salutare! Expedierea cu nr. 2EMG(…) va fi returnata expeditorului. Pentru detalii poti apela tel. curier 0725(…). Echipa Sameday.”. Și cam asta a fost.

Încercând să îi contacteze telefonic pe cei de la SameDay, colega dă de „robot”. Timp de așteptare: 100 de minute. Închide și îi scrie firmei pe formularul de pe site. Mesajul a fost trimis, dar, cel mai probabil, nu vom primi prea repede răspuns. „Termenul de soluționare a reclamației este de 3 luni de la data depunerii acesteia”, scrie la punctul 7.2.4. din „Termeni și condiții – Condiţii generale privind furnizarea serviciilor poştale ale SC DELIVERY SOLUTIONS SA (…)” de pe site-ul SameDay. Urmează o reclamație la „Protecția Consumatorului”.

Comentarii

comentarii