Acasă Economic Outlet Expo 2009 – expoziţie de criză la Timişoara

Outlet Expo 2009 – expoziţie de criză la Timişoara

DISTRIBUIȚI

Criza economică produce schimbări şi în piaţa târgurilor şi expoziţiilor. La cererea multor firme din Timiş, Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timişoara a decis să adopte o invenţie americană din anii 70 – „outlet-ul”. Prin Outlet Expo, CCIAT încearcă să creeze singurul loc aproape de centrul oraşului unde firmele expozante au posibilitatea să-şi lichideze stocurile de marfă în timp scurt, fiind astfel sprijinite în deblocarea unor fonduri imobilizate. Organizatorii primit că la expoziţie cumpărătorii pot achiziţiona bunuri de calitate la un preţ avantajos. Prima ediţie a Outlet Expo se va desfăşura în perioada 25 – 28 iunie, la Centrul Regional de Afaceri Timişoara.
Conceptul de „outlet“ a fost lansat în anii 70 de câţiva industriaşi din Pennsylvania au avut ideea de a deschide un centru comercial care să reunească magazinele pe care aceştia le deţineau pentru a-şi vinde stocurile de produse nevândute. În scurt timp de la apariţie, conceptul s-a răspândit în toată lumea. Acum, majoritatea producătorilor mari de îmbrăcăminte, încălţăminte, mobilă, decoraţiuni şi accesorii au optat pentru acest sistem de comerţ. Conform definiţiei, termenul „outlet” reprezintă acele firme care vând soldurile rămase înainte de lansarea noilor colecţii la preţuri mult mai mici. Dacă magazinele de tip outlet reprezintă noua tendinţă în domeniul distribuţiei, dezvoltarea unor astfel de centre comerciale este un nou trend care s-a impus pe piaţa din România. Prin aceste centre, România se înscrie în valul european de expansiune a comerţului de tip outlet.

Comentarii

comentarii