Acasă Actualitate Pe 10 iunie încep înscrierile la creșele din Timișoara pentru anul școlar...

Pe 10 iunie încep înscrierile la creșele din Timișoara pentru anul școlar 2021-2022. În acest an, procesul se desfășoară online

322
DISTRIBUIȚI

Pe 10 iunie, Serviciul Public Creșe al Primăriei Timișoara lansează înscrierea la creșă pentru anul școlar 2021-2022. Vor fi 268 de locuri disponibile pentru copii de până în trei ani, iar noutatea este că procesul de înscriere se va desfășura online, timp de două săptămâni. Principalul criteriu în câștigarea unui loc va fi punctajul obținut prin completarea unui formular. De abia după prima ierarhizare și perioada de contestații vor fi depuse și documentele care să ateste veridicitatea datelor completate.

„Lansăm cu multă încredere și bucurie acest nou fel de a aborda procesul de înscriere. Ne amintim cu toții că anul trecut, în prima zi a perioadei de înscriere la creșă, foarte mulți părinți au stat la o coadă enormă, cu dosarele în mâini, pentru ca apoi mulți dintre ei să nici nu primească un loc, dat fiind numărul extrem de redus de locuri disponibile în plină pandemie… Experiența anului trecut ne-a inspirat să facem lucrurile altfel: online și transparent. Îi îndemn cu toată căldura pe părinți și pe reprezentanții legali să nu fie intimidați de pasul înscrierii online. Formularul online va fi unul prietenos, simplu de completat, însă, dacă oricine are dificultăți în a-l completa, echipa Serviciului Public Creșe este aici să vă ajute”, a explicat Adriana Roescu, directoarea Serviciului Public Creșe.

Iată cum arată, în anii precedenți, procesul de înscriere:

Formularele vor fi disponibile online, la https://beta.primariatm.ro/crese/inscrieri-2021, începând cu data de 10 iunie 2021, ora 08:00, și până în data de 23 iunie 2021, ora 16:00. Va fi nevoie doar de o adresă de e-mail validă. Totuși, persoanele care nu se descurcă prin această modalitate vor putea contacta Serviciul Public Creșe la numărul 0754.034.480 pentru asistență.

Pe noul site al Serviciului Public Creșe (https://beta.primariatm.ro/crese) se găsesc toate informațiile despre calendarul sesiunii de înscrieri 2021-2022, cum se derulează înscrierea, de ce acte fizice este ulterior nevoie pentru validarea înscrierii online și cum se calculează punctajul. Tot pe site, la https://beta.primariatm.ro/crese/inscrieri-2021/criteriile-de-departajare, pot fi consultate criteriile de departajare în caz de punctaj egal între dosare.

„Atunci când părinții sau reprezentanții legali completează formularul online nu este nevoie să încarce niciun document în format digital. Pe baza punctajului obținut la înscrierea online și urmare a procesării primei runde de contestații, primii 268 părinți sau reprezentanți legali cu cel mai mare punctaj vor fi programați pentru a prezenta fizic, la sediul Serviciului Public Creșe actele care dovedesc lucrurile declarate în formularul online”, atrag atenția reprezentanții primăriei.

După o a doua rundă de contestații, pe 21 iulie, vor fi afișate atât pe site-ul, cât și la sediul Serviciului Public Creșe sau la sediile celor 12 creșe, listele cu dosarele admise, în limita locurilor disponibile. Calendarul complet al procesului de înscriere la creșele publice din Timișoara pentru anul școlar 2021-2022 este următorul:

  • Înscrierea online: 10-23 iunie;
  • Evaluarea formularelor online înregistrate: 24-25 iunie;
  • Comunicarea rezultatelor inițiale: 28 iunie, ora 16:00;
  • Depunerea contestațiilor: 28 iunie, ora 16:00 – 29 iunie, ora 16:00;
  • Soluționarea contestațiilor: 30 iunie, ora 16:00;
  • Prezentarea fizică a actelor doveditoare: 1-14 iulie;
  • Afișarea pe site a rezultatelor finale: 15 iulie;
  • Termen de depunere a contestațiilor: 15 iulie, ora 16:00 – 16 iulie, ora 16:00;
  • Soluționarea contestațiilor: 19-20 iulie;
  • Rezultate finale: 21 iulie.

Acordarea unui loc la creșă se face în ordinea punctajului obținut la înscrierea online, validat ulterior prin acte doveditoare. Punctajul obținut este Criteriul 1 de departajare. În cazul în care numărul de solicitări va depăși numărul de locuri disponibile în creșe, se vor aplica Criteriile 2 și 3 de departajare.

Criteriul 1: Punctajul obținut prin completarea formularului online

Informații: https://beta.primariatm.ro/crese/inscrieri-2021/calcul-punctaj-2021 

Criteriul 2: Data reîntoarcerii la serviciu

În cazul situațiilor egale ca punctaj și identice ca opțiune, următorul criteriu de departajare este data reîntoarcerii la serviciu a părintelui sau reprezentantului legal care a beneficiat de concediul pentru creșterea copilului, prioritate având părintele sau reprezentantul legal care și-a reluat activitatea mai devreme, începând cu luna ianuarie 2021.

Criteriul 3: Numărul de înregistrare

Dacă și după aplicarea criteriului 2 de departajare vor exista două sau mai multe dosare în aceeași situație, se va ține cont de data și ora numărului de înregistrare a cererii.

Comentarii

comentarii