Acasă Actualitate Peste 3.100 de strigăte de ajutor în pandemia COVID la telefonul de...

Peste 3.100 de strigăte de ajutor în pandemia COVID la telefonul de urgențe sociale al DAS Timișoara

DISTRIBUIȚI

De la începutul pandemiei COVID 19, numărul de telefon nonstop al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara pentru Urgențe Sociale 0356 981 a fost apelat de 3.150 de ori și au fost întocmite 642 fișe sesizare – caz.

Corina Eva a explicat că pentru fiecare caz în parte s-au realizat intervenții ale echipelor mobile, în funcție de nevoi (cumpărături alimente, rețeta, medic familie, plăti utilități, hrană etc). Fiecare situație a beneficiat de intervenții multiple ale echipei mobile căreia i-a fost repartizată solicitarea inițială. Unele dintre apelurile primite au vizat informații sau redirecționări către serviciile Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.

O nouă zi, o nouă acțiune a echipelor mobile înființate la nivelul DASTM. Un apel primit pe numărul Telefonului de Urgențe Sociale 0356981 a solicitat ajutorul. Trei copii în vârstă de 2, 8 respectiv 15 ani și doi adulți carantinați ca urmare a contactului direct cu persoane confirmate Covid aveau nevoie de ajutor.

Singura sursă de venit a familiei sunt alocațiile copiilor și muncă cu ziua a tatălui. Ambii părinți au buletinele expirate fapt ce le îngreunează angajarea cu carte de muncă. Pe toată perioada carantinării vor primi hrană caldă și alimente neperisabile acordate de Cantină socială din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.

 

 

Comentarii

comentarii