Acasă Economic PrestaShop, în premieră în România, la ecomTIM 2013

PrestaShop, în premieră în România, la ecomTIM 2013

DISTRIBUIȚI

prestashop demo store example 6Construiește magazinul online cum și-ar dori clientul să arate, nu cum ți-ai dori tu

PrestaShop, una dintre cele mai cunoscute platforme de ecommerce la nivel mondial, cu peste 125.000 de clienți, va fi prezentă în premieră pe piața din România în cadrul ecomTIM 2013. În cadrul evenimentului, un executiv de top al companiei va susține un key speech pe marginea comerțului electronic și a magazinelor online. PrestaShop, companie lansată în 2007, oferă soluții open source pentru crearea de magazine online. PrestaShop este câștigătoarea premiului Best Open-source Business Application în 2010 și 2011 și este tradusă în 53 de limbi. În cadrul ecomTIM 2013, Laurent Crouet, COO pe Europa al PrestaShop, va susține un key speech despre best practices, ponturi pentru magazine online, intrând în amănunte privind optimizarea și designul unei platforme de ecommerce. „Atunci când începi design-ul magazinului tău, nu îl construi așa cum ți-ai dori tu să arate ci cum și-ar dori clienții să navigheze pe el. Nu ezita să ceri feedback-ul prietenilor – vei primi păreri sincere. Un alt pont, pe care îl vom dezvolta și la ecomTIM, este faptul că toți oamenii trebuie să aibă încredere în site-ul tău așa că explică cine ești, metodele de plată și procedurile de livrare. Pune la dispoziție un număr de telefon și email… și fă-le vizibile pe prima pagină”, spune Laurent Crouet.
Evenimentul va avea loc la Timișoara și este organizat de către cotidianul online de business Wall-Street.ro și 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România. Reprezentații celor mai importanți jucători din comerțul electronic românesc (magazine, procesatori de plăți online și emitenți de carduri), dar și specialiști în SEO, afiliere, social media sau analytics din țară și din străinătate vor participa pe 13-14 martie la ecomTIM 2013, cea de-a treia ediție a celui mai important eveniment regional din România de ecommerce și marketing online.
„Piața de comerț electronic a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar în 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro. Numărul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai mulți români renunță la plata ramburs și aleg să plătească prin card bancar atunci când cumpără online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult. Astfel, cea de-a treia ediție a ecomTIM vine într-un moment în care piața de comerț electronic se nișează și se maturizează, așa că anul acesta vom vorbi atât despre business-urile care au avut succes în e-commerce, dar mai ales despre <<What’s next>>”, a declarat Claudiu Vrînceanu, redactor-șef al cotidianului online de business Wall-Street.ro. Printre cei care vor participa la cea de-a treia ediție a ecomTIMse numără: Laurent Crouet (COO pe Europa al PrestaShop), Lisa Myers (CEO, Verve Search), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google România), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Cătălin Crețu (Director general pentru România al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea (Fondator și președinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Vlad Stănilă (Portfolio Manager 2Parale), Alin Gherman (Director comercial DPD România), Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group), Cristian Manafu (Social Media Trainer & Consultant), Laura Țeposu (Director de dezvoltare Libris.ro), Zoli Herczeg (Business Development Manager – Applications, Microsoft România), Remus Vișan (Deputy Managing Director Paravion Tour), Andrei Georgescu (Fondator și managing director al White Image – Loyalty Solutions), Alexandru Lăpușan (CEO și cofondator al Zitec), Alexandru Iosef (Marketing Manager & Managing partner Imedia Plus Group). În cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendințele pieței locale de comerț electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de încredere, dar și despre afacerile online românești de succes. Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicată workshop-urilor, va pune în discuție teme precum promovarea site-urilor în social media, usability, afiliere sau analytics.

Comentarii

comentarii