Acasă Administraţie Primăria și Direcția de Asistență Socială Timișoara reduc interacțiunea dintre funcționari și...

Primăria și Direcția de Asistență Socială Timișoara reduc interacțiunea dintre funcționari și cetățeni

DISTRIBUIȚI

Primăria Municipiului Timișoara a luat măsuri pentru a reduce interacțiunea dintre funcționari și cetățeni, în contextul epidemiei de coronavirus.

Unul dintre serviciile afectate va fi cel de Relaționare Directă cu Cetățenii, bv. C.D. Loga, nr.1, camera 12. Până la data de 31 martie, publicul se va putea adresa acestui serviciu doar în următoarele situații:

-Depunere dosare Indemnizații pentru creșterea și îngrijirea copilului până la 2 ani și Alocații de stat pentru copii;

-Depunere autorizații de circulație (restricții tonaj), avize, permise de spargere, acorduri administrator drum;

– Depunere adeverințe preemțiuni;

– Eliberare contracte închiriere teren garaj;

– Depunere carnet de producător, atestat de producător;

– Depunere și ridicare Aviz unic;

– Depunere și ridicare acord de exerciții comerciale, acorduri de funcționare comerț ambulant terase, publicitate temporara;

– Depunere și ridicare documentații Urbanism:  doar ce nu se pot solicita online;

– Achiziții și licitații publice – doar ce nu se pot solicita online;

– Depunere și solicitări documentații din arhiva;

Pentru restul situațiilor, cetățenii se pot adresa primăriei prin:

  1. Corespondență electronică, pe www.primariatm.ro, la rubrica Sugestii și Reclamații;
  2. Poștă, la adresa Timișoara, Bd. C.D. Loga, nr.l, cod poștal 300030, cu specificație pe plic „Pentru direcția/serviciul …”;
  3. Contact telefonic prin centrală: 0256-408300.

De asemenea, au fost propuse măsuri speciale și alte instituții și servicii de asistență socială publice, pentru aceeași perioadă, 11-31 martie:

„l. Cantina Socială – se intră câte o persoană pentru ridicarea alimentelor;

2.Complexul de Servicii Sfântul Francisc – accesul persoanelor din exterior strict interzis. Vor intra și vor ieși din Instituție doar angajații și parțial beneficiarii care au contracte de muncă cu diferite firme și se supun unui program de prezență;

3.Căminul pentru Persoane Vârstnice Inocențiu M. Klein – cu excepția personalului angajat, accesul este interzis atât în interiorul cât și în exteriorul Instituției;

4.Centrul de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități Podul Lung -se suspendă activitatea cu beneficiarii, se menține de către angajați contactul telefonic cu aceștia, monitorizările, informările, consilierea realizându-se telefonic;

5.Complexul de Servicii pentru Copii Sfântul Nicolae – se suspendă activitatea cu beneficiarii, se menține de către angajați contactul telefonic cu aceștia, monitorizările, informările, consilierea realizându-se telefonic;

6.Centrul de Asistență și Recuperare pentru Persoanele Aflate in Dificultate – se suspendă activitatea cu beneficiarii, se menține de către angajați contactul telefonic cu aceștia, monitorizările, informările, consilierea realizându-se telefonic;

7.Servicii de Management de Caz pentru Copii și Familie, Complexul de Servicii pentru Persoanele Adulte cu Dizabilități, Serviciul Beneficii Sociale – beneficiarii vor fi contactați telefonic pentru evaluare si anchete sociale;

8.Echipa mobilă – program normal de intervenlie.

9.Centrul de Incluziune Social și Relația cu Minoritățile –  activitatea se desfășoară în condiții ți cu măsuri sporite alături de DSP, Politia Locală:

l0.Complexul de Servicii pentru Persoanele adulte cu Dizabilități desfășoară activități cu publicul prin telefon.0256-220-583 sau email: cc. handicap@gmai1.com, s.beneficiisociale@gmail.com sau dastimisoara@gmail.com;

l1.Centrul de Socializare și Petrecerea Timpului Liber Clubul Pensionarilor și Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice Sf. Arh. Mihail&Gavril – se suspendă activitatea cu beneficiarii, se menține de către angajați contactul telefonic cu aceștia, monitorizările, informările, consilierea realizându-se telefonic”.

Comentarii

comentarii