Acasă Actualitate Primarul Nicolae Robu visează … 40 de tramvaie noi, dar nu are...

Primarul Nicolae Robu visează … 40 de tramvaie noi, dar nu are bani

532
DISTRIBUIȚI

Primarul Nicolae Robu visează din nou cu ochii deschişi. De această dată, la 40 de tramvaie noi, pe care ar vrea să le ia pe fonduri europene, cu capacitate de 200 de persoane fiecare, moderne, cu toate că în momentul de faţă nu sunt nici bani, nici licitaţie, ci doar intenţie. Numărul garniturilor achiziţionate depinde însă de preţul care încă nu este cunoscut.

El a anunţat marţi că: “Noi licităm un contract cadru. Nu este încă în derulare licitaţia propriu-zisa (…). În funcţie de preţul la care se va adjudeca acest serviciu de furnizare de mijloace de transport de tip tramvai vom vedea câte vom putea să şi cumpărăm efectiv pe fonduri europene, respectiv pe venituri proprii”. El speră că va obţine sprijin financiar pentru cumpărarea lor pe axa 4 de mobilitate, pentru care sunt disponibili 56 de milioane de euro, dar din care mai trebuie realizate şi alte proiecte de infrastructură de mobilitate, foarte costisitoare.

După calculele primarului, deşi nimeni dintre cei care ar avea nevoie de mijloacele de transport în comun nu este mulţumit, parcul RATT stă foarte bine sau va arăta bine, ipotetic. Deocamdată, Armoniile cosmetizate se rup sau nu eşti sigur unde te duc sau când vin, mişună hoţii de buzunare prin mijloacele de transport în comun, iar mizeria este la ea acasă. Despre vaporaşe, nici nu se poate vorbi sau cine mai ştie ce surprize le vor oferi călătorilor. 

Edilul a calculat, însă, că Timişoara este într-o situaţie foarte bună în privinţa parcului de mijloace de transport, cu 50 de troleibuze noi, 30 de autobuze noi, 30 de tramvaie noi vor fi în curând Armonia, fiind aşteptate ultimele cinci garnituri, cu 20 de minibuze noi, 440 de biciclete noi şi cele şapte vaporaşe. La acestea, cu creionul pe hârtie edilul mai adaugă cele 40 de ipotetice tramvaie noi şi alte zeci de autobuze noi care ar trebui să fie şi ele achiziţionate.

El a explicat că este important ca STPT-RATT să-şi îmbunătăţească radical serviciile pentru populaţie. În concluzie, nimic sigur, doar dorinţe şi intenţii despre transportul în comun din Timişoara.

Comentarii

comentarii