Acasă Actualitate Program redus la Primăria Lugoj

Program redus la Primăria Lugoj

372
DISTRIBUIȚI

• Angajaţii primăriei şi ai instituţiilor subordonate Consiliului Local vor avea program de 6 ore
Conform Legii 329/2009, care prevede obligativitatea acordării până la zece zile lucrătoare de concediu fără plată tuturor bugetarilor, angajaţii din instituţiile publice sunt obligaţi să stea în concediu fără plată sau să-şi reducă programul de lucru. Măsura are drept scop reducerea cheltuielilor în instituţiile publice. În contextul noului act normativ, după cum a anunţat primarul Francisc Boldea, la Primăria Lugoj şi la instituţiile subordonate Consiliului Local, programul de lucru va fi redus cu două ore. „În discuţiile purtate cu reprezentanţii sindicatului şi cu membrii comisiei paritare, soluţia identificată a fost reducerea programului de lucru al angajaţilor primăriei, activitatea urmând să se desfăşoare, până la sfârşitul anului, între orele 9 şi 15. Nu este o decizie uşoară, dar este singura modalitate de aplicare a legii, fără a afecta interesele cetăţenilor”, a declarat primarul Francisc Boldea, exprimându-şi speranţa ca această situaţie să înceteze cât mai curând, „pentru că banii salariaţilor din instituţiile subordonate primăriei nu sunt din bugetul de stat, ci din bugetul Consiliului Local, în calitatea sa de autoritate publică locală”.

Comentarii

comentarii