Acasă Actualitate real,- Hypermarket organizează o nouă campanie socială „Ajută-ţi şcoala!”

real,- Hypermarket organizează o nouă campanie socială „Ajută-ţi şcoala!”

DISTRIBUIȚI

A patra ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!”, iniţiat de real,- Hypermarket în 2010, debutează pe data de 6 iunie 2012, chiar înaintea încheierii actualului an şcolar, oferind ocazia clienţilor magazinelor real,- de a contribui la dotarea oricărei şcoli din România doar pe baza cumpărăturilor uzuale, fără efort suplimentar.

Ediţia din acest an se va derula timp de 17 săptămâni, cu cinci mai mult decât ediţia anterioară, pentru a da posibilitatea cât mai multor clienţi real,- de a-şi ajuta şcoala preferată să câştige echipamente şcolare de ultimă generaţie. Până pe 2 octombrie, real,- transformă toate cumpărăturile efectuate de clienţi în puncte, care vor putea fi donate de către aceştia unor instituţii de învăţământ de stat sau private (grădiniţe, şcoli generale, şcoli profesionale, licee sau universităţi), la propria lor alegere. La sfârşitul campaniei, punctele se adună şi şcolile primesc echipamente şcolare şi tehnică de calcul, pe baza punctelor acumulate. Alegerea şcolii care va fi primi punctele se va putea face pe toată durata campaniei pe site-ul dedicat www.academiaderechizite.ro. Fiecare bon de cumpărături cu valoarea minimă de 10 lei valorează un punct pentru şcoala aleasă. Faţă de ediţia de anul trecut, campania din 2013 vine cu o paletă mai largă de echipamente şi tehnică de calcul din care şcolile îşi vor putea alege premiile, în funcţiile de nevoile lor specifice, cu un aparat foto DSLR şi un multifuncţional laser color adăugate premiilor obişnuite de anii trecuţi. Astfel, lista premiilor de la această ediţie cuprinde un notebook, un retroproiector, o cameră digitală şi un multifuncţional laser color. La ediţia trecută a campaniei s-au înscris peste 200 de şcoli şi licee din toată ţara, iar 36 dintre acestea s-au calificat să primească numeroasele premii. Pentru acest an, aşteptările sunt ca numărul de premii acordate să se dubleze faţă de anul trecut. „De la lansarea campaniei în 2010, real,- a oferit echipamente unui număr de peste 200 de unităţi de educaţie şi învăţământ, care au primit astfel un ajutor important pentru atingerea unei calităţi cât mai bune a actului de educare. Dorim să subliniem că implicarea şcolilor în acest proiect este esenţială, prin comunicarea mesajului campaniei şi a beneficiilor de care s-ar putea bucura şcoala. Mesajul principal este acela că şcolile sunt un bun al comunităţii în ansamblul său, de care trebuie să avem grijă toţi, în parte şi împreună, în aşa fel încât şcoala să ajungă la performanţele educaţionale pe care şi le propune şi pe care şi le doreşte întreaga comunitate. În plus, campania mai are un tâlc: un gest de solidaritate comunitară, aparent neînsemnat, poate avea urmări pozitive de mare importanţă pentru viaţa comunităţii, iar repetarea acestor mici gesturi pot să creeze acel ţesut social în care se dezvoltă reflexul comunitar, conştiinţa apartenenţei la o comunitate de care să fim mândri”, a spus Adriana Piţa, division manager Comunicare Corporatistă la real,- Romania. La campania promoţională de faţă participă magazinele real,- Timişoara 1, Constanţa 1, Oradea 1, Sibiu, Braşov, Craiova, Satu Mare, Târgu Mureş, Baia Mare, Bucureşti Vitan, Galaţi, Timişoara 2, Deva, Cluj-Napoca, Bucureşti Berceni, Bacău, Piteşi, Bucureşti AFI Cotroceni, Ploieşti şi Bucureşti Pallady.

Comentarii

comentarii