Acasă Economic real,- lansează noi produse marca proprie pentru micul dejun

real,- lansează noi produse marca proprie pentru micul dejun

DISTRIBUIȚI

 real,- introduce noi articole marca proprie, în cadrul gamelor TiP și real,- QUALITY, lărgind astfel sortimentul de cereale pentru mic dejun, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor care doresc să se orienteze spre un stil de viață cât mai sănătos. Noile game de cereale sunt produse în România, în colaborare cu producători autohtoni. În perioada următoare, real,- va continua procesul de dezvoltare a mărcilor proprii și în cadrul altor categorii de produse. 

Noua gamă de cereale real,- QUALITY se adresează unor categorii importante de consumatori: copiilor care adoră gustul dulce al ciocolatei dar trebuie să mănânce sănătos, persoanelor care doresc să-și mențină silueta suplă, precum și familiilor care doresc să adopte un stil de viață mai sănătos. Produsele propuse includ cerealele pentru mic dejun Dragon Rings și Choco Bollo cu gust de ciocolată și miere, cerealele Welleness flakes și cerealele musli în diferite combinații cu fructe sau cicolată pentru un stil de viață sănătos. Produsele real,- QUALITY își propun să ofere consumatorilor o calitate similară mărcilor premium, la un preț de vânzare cu până la 30% mai mic decât acestea.

"Extinderea gamei de mărci proprii este o alegere strategică majoră pe care noi, echipa real,- Hypermarket România ne-am asumat-o, încercând să oferim clienților noștri "produse de calitate la prețuri excelente" care să răspundă cât mai bine nevoilor acestora. De aceea, am decis să investim extrem de mult în analiza și înțelegerea cerințelor  consumatorilor, cu tot ceea ce includ aceste cerințe fie că ne referim la stil de viață sau la nevoi și aspirații privind o alimentație sănătoasă, astfel încât să ne asigurăm că le oferim cele mai relevante produse. Pentru noile linii de cereale TiP și real,- QUALITY, spre exemplu, procesul de analiză a pieței și a cerințelor consumatorului, precum și procesul de dezvoltare a produselor au reprezentat un proiect complex, o muncă susținută de cercetare, care a durat mai bine de 5 luni”, a declarat Eugeniu Dumitru Mihai, Division Manager Marketing la real,- Hypermarket România.
 

Comentarii

comentarii