Acasă Actualitate Record „ridicol”. Administrația Fritz pregătește o nouă organigramă, a treia din acest...

Record „ridicol”. Administrația Fritz pregătește o nouă organigramă, a treia din acest mandat

DISTRIBUIȚI

Administrația Fritz poate stabili un record „ridicol”, atrage atenția consilierul local social-democrat Radu Țoancă. Mai exact, ar fi vorba despre organigrama după care funcționează Primăria Timișoara. Echipa primarului ar lucra la o nouă structură, a treia din acest mandat. Cu prima anulată și a doua suspendată, la care se adaugă și cea moștenită de la fosta administrație, s-ar ajunge la patru structuri distincte după care funcționează într-un fel sau altul aparatul de specialitate al primarului.

„O nouă organigramă progresistă este în lucru. A treia oară să fie cu mai mult noroc ?  În timp ce apar în public tot mai multe, mai dese și mai grave ilegalități sesizate de Curtea de Conturi în activitatea Primăriei Timișoara, echipa din jurul primarului este preocupată de finalizarea unei noi organigrame, după ce la primele două încercări similare s-a făcut de râs și s-a umplut de ridicol”, spune Țoancă la modul general.

Strict referitor la organigrame, social-democratul amintește de toate structurile după care funcționează în prezent primăria. Acesta ține și să amintească și de criticile pe care le lansau în trecut useriștii – cu trimitere în mod special la Rodica Militaru – la adresa fostei administrații pe același subiect.

„La jumătatea mandatului, administrația Fritz nu are încă o organigramă funcțională, toate cele 3 acte de acest gen cu care se operează în prezent în Primăria Timișoara (una de pe vremea vechii administrații și două mai recente), într-un talmeș-balmeș generalizat, fiind suspendate de diferite instanțe. Dacă și organigrama la care se lucrează în prezent va avea soarta celor de dinainte, la nivelul administrațiilor locale din România se va înregistra un record al prostiei și incompetenței greu de egalat: 4 organigrame paralele, dar niciuna pe deplin legală și funcțională.

Niciun om cu mintea limpede nu dă vreo șansă reală actualei administrații de a reuși, până la finalizarea mandatului de 4 ani, să implementeze măcar o organigramă funcțională, mai ales că este logic că orice astfel de demers va fi blocat imediat de instanță atâta vreme cât procesele pentru organigramele (deja) vechi nu vor fi finalizate toate, prin sentințe definitive. Și când te gândești cum urla ca din gură de șarpe o activistă useristă (e drept cu stagii vechi în PCR) că vechea administrație a schimbat 11 organigrame în 8 ani, nu poți decât să te amuzi pe seama fracturilor de logică din gândirea progresiștilor. Păi cine este analfabetă administrativ în acest context : vechea echipă, care a aplicat câte organigrame a dorit, necontestate de nimeni, sau actuala echipă , neputincioasă (și) pe această temă și încremenită în proiect?”, mai scrie Țoancă vineri, într-o postare pe rețelele de socialziare.

Comentarii

comentarii