Acasă Actualitate Reorganizări administrative, la Lugoj

Reorganizări administrative, la Lugoj

DISTRIBUIȚI

• Cantina de Ajutor Social nu va mai avea personalitate juridică
După cum a anunţat primarul Francisc Boldea, în cadrul municipalităţii lugojene au fost efectuate unele modificări, având ca scop „eficientizarea activităţii”. Astfel, Biroul Administrativ a fost transformat în compartiment, subordonat Serviciului Public de Administrare şi Întreţinere a Domeniului Public. „Această modificare este în concordanţă cu noua lege a salarizării”, a anunţat edilul-şef al Lugojului. O altă instituţie care se doreşte „a avea o activitate mai eficientă” este Cantina de Ajutor Social. „Această cantină nu va mai avea personalitate juridică, pentru că ea aparţine de Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară. Aprovizionarea se va face printr-un simplu serviciu, care asigură şi aprovizionarea creşelor din oraş”, a declarat primarul Francisc Boldea, menţionând şi faptul că, la cantină, va fi introdus un sistem de abonamente. „În acest sistem vom şti câte persoane au fost la masă şi ce cantitate s-a servit. Nu va mai exista doar un număr generic de beneficiari trecut în acte la începutul anului, ci vom avea cifre exacte pentru fiecare zi. Abonamentul nu va fi transmisibil, iar folosirea lui de către alte persoane va duce la pierderea facilităţilor pe care le conferă”, a spus Boldea. Vizat de schimbări este şi Serviciul Public Pieţe, Târguri şi Oboare. „În concepţia mea, piaţa ar trebui să fie un serviciu eficient din punct de vedere financiar, ceea ce acum nu este. Astfel că, în perioada imediat următoare vom lua în discuţie şi eficientizarea activităţii din piaţă. Consider că piaţa de păsări, piaţa agroalimentară şi piaţa de animale ar trebui să fie un serviciu eficient financiar pentru Primărie”, a mai declarat Francisc Boldea.

Comentarii

comentarii