Reprentanții Bucharest Food Summit au vizitat fabrica Artesana din Tecuci și spun că au remarcat un exemplu de curățenie, transparență și inovație în industria lactatelor din România.
Ei au fost întâmpinați de Alina Donici, unul dintre proprietari, și au înțeles modul în care această companie se diferențiază pe piață.
Fabrica funcționează în prezent la 30% din capacitatea de producție, cu potențial semnificativ de extindere. În planurile lor de dezvoltare se numără o nouă linie de brânzeturi care va asigura un proces de producție de înaltă calitate.
Artesana este printre puținii premianți la nivel internațional, în cadrul International Food Transition Awards, pentru angajamentul față de cele cinci provocări principale ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție, ambalare, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă și transparență.
Artesana își concentrează eforturile pe retail, pentru a consolida relațiile de afaceri existente, pe export, cu obiectivul de a crește cantitățile distribuite, și pe segmentul HoReCa de lux.
Artesana este “Sponsor Brand & Product Exposure” la Bucharest Food Summit, ediția a VII-a 9-11 octombrie 2024. Compania va fi prezentă și în catalogul premium FoodBiz, catalog care transmite mesaje la peste 30 de evenimente de business de mare anvergură anul acesta.
Probabil că vor fi prezenți și la “London Business Summit”, organizat de noi la Londra. Prioritatea lor rămâne însă dezvoltarea retailului din România.
Mulțumim Alinei și lui Daniel Donici pentru ospitalitate și pentru parteneriatul valoros! – este mesajul Bucharest Food Summit.
La BucharestFoodSummit, ediția a VII-a, 9-11 octombrie 2024, toți participanții pot expune gratuit mostre/exemple ale produselor fabricate de companiile pe care le reprezintă, în funcție de ordinea înscrierii și de spațiul disponibil.
Sponsori: Smart Home Development (Sponsor Platinum), ComputerLand Romania (Sponsor Gold), Eutron Invest Romania (Sponsor Sustenabilitate), Mirdatod Ibăneşti (Sponsor Degustare), Artesana, Torockoi – De Colțești (Sponsor Brand & Product Exposure)
Parteneri: Biris Goran SPARL, Academia De Stiinte Agricole SI Silvice „Gheorghe Ionescu-Sisesti”, Auchan, Universitatea De Stiinte Agronomice Si Medicina Veterinara Bucuresti, ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI,
Parteneri media: Food Biz, Agrostandard News, Lumea Banilor, Revista Economistul, MONEY.ro. #romaniafuncționează.