Acasă Actualitate Romanian PR Award 2009

Romanian PR Award 2009

DISTRIBUIȚI

Redefineşte rolul comunicării. Retrasează graniţele profesiei. Regândeşte menirea comunicatorului.

Înscrierile la cea de-a 7-a ediţie a competiţiei Romanian Public Relations Award încep astăzi, 9 iulie, şi se vor încheia pe 1 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte înscrise în cele 8 secţiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, în seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialişti în PR, practicieni recunoscuţi internaţional, asigură jurizarea competiţiei.
"În contextul economic actual, perspectiva strategică a relaţiilor publice devine esenţială. Societatea aşteaptă mai mult ca oricând de la comunicatori să contribuie la gestionarea eficientă a problemelor cu care se confruntă organizaţiile şi societatea în ansamblu. Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei Romanian PR Award îşi propune să redefinească rolul comunicării, să retraseze graniţele profesiei şi să regândească menirea comunicatorului în societate. Cele 8 secţiuni de concurs oferă fiecărui profesionist de relaţii publice şansa de a contribui prin soluţii inedite de comunicare la rezolvarea problemelor economice şi sociale cu care ne confruntăm", a declarat Thomas Achelis, Preşedintele Forum for International Communications.
Persoane fizice şi juridice, companii, organizaţii non-guvernamentale şi agenţii de PR îşi pot înscrie campaniile la secţiunile: Comunicare corporatistă, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor şi a oportunităţilor, PR pentru marketing, Comunicare internă, Responsabilitate socială, Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă, Comunicare în domeniul public, Buget – / creativitate +. Studenţii concurează la categoria Junior PR Award.
Jurizarea competiţiei
Prin tradiţie, jurizarea competiţiei este asigurată de către o echipă internaţională de practicieni, cercetători şi manageri, personalităţi recunoscute pentru expertiza şi experienţa lor în domeniul Relaţiilor Publice. Anul acesta, juriul este prezidat de către Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) şi Vice-Preşedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de specialişti în comunicare din 7 ţări: Prof. James Grunig (SUA), Profesor Emerit al Universităţii Maryland şi câştigător al prestigiosului premiu "Pathfinder Award for excellence in academic research on public relations"; Mugurel Rădulescu, Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola Hellenic România; Kevin Traverse-Healy (Marea Britanie), Strategic Consultant Central Office of Information, UK Government’s Centre of Excellence for Marketing and Communication şi CIPR Past-President; Teodor Frolu, Co-Managing Partner DC Communication şi Preşedintele Clubului Companiilor de Relaţii Publice (CCRP); Adrian Ursu, Redactor-Şef Cotidianul; Ceyda Aydede (Turcia), CEO Global Tanitim şi Preşedinte IPRA 2003; Corneliu Cojocaru, Director de comunicare şi purtător de cuvânt al BCR; Dr. Horst Avenarius (Germania), Fondator şi Preşedinte de onoare al Consiliului German de Etică în PR, fost director de comunicare BMW Germania; Roberto Zangrandi (Italia), Head of European Institutional Affairs, Enel S.p.A; Cristina Constantinescu, Public Affairs Manager Citibank România; Prof. Tony Meehan (Marea Britanie), Preşedintele TMA Communications şi Chairman IPRA Golden World Award 2000-2004; Monica Tatoiu, Managing Director Cosmetics Oriflame România; Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR, agenţie membră CCRP; Adrian Ciorna, Preşedinte Habitat for Humanity România; Rareş Petrişor, Preşedintele Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP); Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries; Erwin De Weerdt (Belgia), Director SilverLining, Management Communications & EU Affairs; Alexandru Păiuş, Senior Partner IMAGE PR, agenţie membră CCRP; Daniel Apostol, Realizator şi Redactor-Şef The Money Channel; Gabriela Enea, Director al Direcţiei pentru Relaţii Publice a Camerei Deputaţilor; Tudor Ciubotaru, PR & Communications Manager Pfizer România; Thomas Achelis (Germania), Preşedintele Forum for International Communications; Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft România; Simona Miculescu, Ambasador la Misiunea Permanentă a României la ONU; Prof. univ. dr. Mihai Coman, Decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC); Conf. univ. dr. Dumitru Borţun, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – SNSPA; Cristina Vasiloiu, Director General Euromonitor Business Consulting Services; Mirela Roman, Director al Departamentului de Comunicare al BNR; Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România; Mihaela Stoenescu, Publisher Markmedia.ro; Gabriel Pâslaru, General manager Perfect Ltd şi Vice-Preşedinte al Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice.

Criteriile de jurizare şi înscrierea
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Execuţia, Evaluarea şi Creativitatea. Acestea pot fi consultate la http://www.praward.ro/pr-award.html
Înscrierile se fac până pe 1 septembrie la www.praward.ro/inscriere
Evenimentele Romanian PR Week
Cea de-a 7-a ediţie a Romanian PR Week va avea loc la Palatul Parlamentului, în perioada 29 septembrie -1 octombrie 2009.
Parteneri şi sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desfăşoară sub patronajul Camerei Deputaţilor şi sunt susţinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comerţ a României, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Publica, Casa de traduceri, Grafică & Tipar şi Dacia, şi de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Corporate News, Stiriong.ro, Money.ro, Calendar Evenimente şi Focus Vest.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Fundaţia coordonează în prezent o cercetare naţională de "Etică în PR", o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania care îndeplineşte trei funcţii: de informare, popularizare şi educare în domeniul strategiilor şi practicilor de PR.

Comentarii

comentarii