Acas─â Actualitate Romanian PR Award 2009

Romanian PR Award 2009

253
DISTRIBUIȚI

Redefine┼čte rolul comunic─ârii. Retraseaz─â grani┼úele profesiei. Reg├ónde┼čte menirea comunicatorului.

├Änscrierile la cea de-a 7-a edi┼úie a competi┼úiei Romanian Public Relations Award ├«ncep ast─âzi, 9 iulie, ┼či se vor ├«ncheia pe 1 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte ├«nscrise ├«n cele 8 sec┼úiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, ├«n seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 speciali┼čti ├«n PR, practicieni recunoscu┼úi interna┼úional, asigur─â jurizarea competi┼úiei.
"├Än contextul economic actual, perspectiva strategic─â a rela┼úiilor publice devine esen┼úial─â. Societatea a┼čteapt─â mai mult ca oric├ónd de la comunicatori s─â contribuie la gestionarea eficient─â a problemelor cu care se confrunt─â organiza┼úiile ┼či societatea ├«n ansamblu. Cea de-a ┼čaptea edi┼úie a competi┼úiei Romanian PR Award ├«┼či propune s─â redefineasc─â rolul comunic─ârii, s─â retraseze grani┼úele profesiei ┼či s─â reg├óndeasc─â menirea comunicatorului ├«n societate. Cele 8 sec┼úiuni de concurs ofer─â fiec─ârui profesionist de rela┼úii publice ┼čansa de a contribui prin solu┼úii inedite de comunicare la rezolvarea problemelor economice ┼či sociale cu care ne confrunt─âm", a declarat Thomas Achelis, Pre┼čedintele Forum for International Communications.
Persoane fizice ┼či juridice, companii, organiza┼úii non-guvernamentale ┼či agen┼úii de PR ├«┼či pot ├«nscrie campaniile la sec┼úiunile: Comunicare corporatist─â, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor ┼či a oportunit─â┼úilor, PR pentru marketing, Comunicare intern─â, Responsabilitate social─â, Organiza┼úii non-guvernamentale. Societate civil─â, Comunicare ├«n domeniul public, Buget – / creativitate +. Studen┼úii concureaz─â la categoria Junior PR Award.
Jurizarea competiţiei
Prin tradi┼úie, jurizarea competi┼úiei este asigurat─â de c─âtre o echip─â interna┼úional─â de practicieni, cercet─âtori ┼či manageri, personalit─â┼úi recunoscute pentru expertiza ┼či experien┼úa lor ├«n domeniul Rela┼úiilor Publice. Anul acesta, juriul este prezidat de c─âtre Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) ┼či Vice-Pre┼čedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de speciali┼čti ├«n comunicare din 7 ┼ú─âri: Prof. James Grunig (SUA), Profesor Emerit al Universit─â┼úii Maryland ┼či c├ó┼čtig─âtor al prestigiosului premiu "Pathfinder Award for excellence in academic research on public relations"; Mugurel R─âdulescu, Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola Hellenic Rom├ónia; Kevin Traverse-Healy (Marea Britanie), Strategic Consultant Central Office of Information, UK Government’s Centre of Excellence for Marketing and Communication ┼či CIPR Past-President; Teodor Frolu, Co-Managing Partner DC Communication ┼či Pre┼čedintele Clubului Companiilor de Rela┼úii Publice (CCRP); Adrian Ursu, Redactor-┼×ef Cotidianul; Ceyda Aydede (Turcia), CEO Global Tanitim ┼či Pre┼čedinte IPRA 2003; Corneliu Cojocaru, Director de comunicare ┼či purt─âtor de cuv├ónt al BCR; Dr. Horst Avenarius (Germania), Fondator ┼či Pre┼čedinte de onoare al Consiliului German de Etic─â ├«n PR, fost director de comunicare BMW Germania; Roberto Zangrandi (Italia), Head of European Institutional Affairs, Enel S.p.A; Cristina Constantinescu, Public Affairs Manager Citibank Rom├ónia; Prof. Tony Meehan (Marea Britanie), Pre┼čedintele TMA Communications ┼či Chairman IPRA Golden World Award 2000-2004; Monica Tatoiu, Managing Director Cosmetics Oriflame Rom├ónia; Ioana M─ânoiu, Managing Partner GMP PR, agen┼úie membr─â CCRP; Adrian Ciorna, Pre┼čedinte Habitat for Humanity Rom├ónia; Rare┼č Petri┼čor, Pre┼čedintele Asocia┼úiei Rom├óne a Profesioni┼čtilor ├«n Rela┼úii Publice (ARRP); Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries; Erwin De Weerdt (Belgia), Director SilverLining, Management Communications & EU Affairs; Alexandru P─âiu┼č, Senior Partner IMAGE PR, agen┼úie membr─â CCRP; Daniel Apostol, Realizator ┼či Redactor-┼×ef The Money Channel; Gabriela Enea, Director al Direc┼úiei pentru Rela┼úii Publice a Camerei Deputa┼úilor; Tudor Ciubotaru, PR & Communications Manager Pfizer Rom├ónia; Thomas Achelis (Germania), Pre┼čedintele Forum for International Communications; Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft Rom├ónia; Simona Miculescu, Ambasador la Misiunea Permanent─â a Rom├óniei la ONU; Prof. univ. dr. Mihai Coman, Decanul Facult─â┼úii de Jurnalism ┼či ┼×tiin┼úele Comunic─ârii (FJSC); Conf. univ. dr. Dumitru Bor┼úun, Facultatea de Comunicare ┼či Rela┼úii Publice – SNSPA; Cristina Vasiloiu, Director General Euromonitor Business Consulting Services; Mirela Roman, Director al Departamentului de Comunicare al BNR; Gabriela Alexandrescu, Pre┼čedinte Executiv Salva┼úi Copiii Rom├ónia; Mihaela Stoenescu, Publisher Markmedia.ro; Gabriel P├óslaru, General manager Perfect Ltd ┼či Vice-Pre┼čedinte al Asocia┼úiei Rom├óne a Profesioni┼čtilor ├«n Rela┼úii Publice.

Criteriile de jurizare ┼či ├«nscrierea
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performan┼ú─â ale Asocia┼úiei Interna┼úionale de Rela┼úii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Execu┼úia, Evaluarea ┼či Creativitatea. Acestea pot fi consultate la http://www.praward.ro/pr-award.html
Înscrierile se fac până pe 1 septembrie la www.praward.ro/inscriere
Evenimentele Romanian PR Week
Cea de-a 7-a ediţie a Romanian PR Week va avea loc la Palatul Parlamentului, în perioada 29 septembrie -1 octombrie 2009.
Parteneri ┼či sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desf─â┼čoar─â sub patronajul Camerei Deputa┼úilor ┼či sunt sus┼úinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comer┼ú a Rom├óniei, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Publica, Casa de traduceri, Grafic─â & Tipar ┼či Dacia, ┼či de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Corporate News, Stiriong.ro, Money.ro, Calendar Evenimente ┼či Focus Vest.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organiza┼úie non-guvernamental─â care cultiv─â ├«n mediul comunicatorilor profesioni┼čti standardele etice ┼či de performan┼ú─â ale profesiei de rela┼úii publice. Funda┼úia organizeaz─â din 2003 competi┼úia Romanian PR Award ┼či evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoa┼čtere a excelen┼úei ├«n domeniul comunic─ârii de afaceri din Rom├ónia. Funda┼úia coordoneaz─â ├«n prezent o cercetare na┼úional─â de "Etic─â ├«n PR", o serie de programe educa┼úionale, prelegeri ┼či dezbateri publice, cursuri ┼či training-uri de formare profesional─â ┼či o serie de ├«nt├ólniri informale ├«ntre profesioni┼čtii domeniului. ├Än martie 2006, funda┼úia a ini┼úiat programul CSR Rom├ónia cu scopul de a promova bunele practici ├«n domeniul responsabilit─â┼úii sociale corporatiste. ├Än aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania care ├«ndepline┼čte trei func┼úii: de informare, popularizare ┼či educare ├«n domeniul strategiilor ┼či practicilor de PR.

Comentarii

comentarii