Acasă Economic Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?

Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?

470
DISTRIBUIȚI

În perioada 29 septembrie – 1 octombrie se va desfăşura la Palatul Parlamentului cea de-a şaptea ediţie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneşte Congresul International PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi.
Pornind de la convingerea ca Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combina cu succes strategia şi comunicarea, creând o adevărată punte de legătură între organizaţii şi stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin să întărească ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste. Aceasta translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o formă de influenţă piramidală la una de tip sferic, implicând şi vocile grupurilor cointeresate în procesele decizionale.
La eveniment vor fi prezentate teme inedite precum PR 2.0: consecinţele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relaţii publice; Lobbying: comunicare, transparenţă şi persuasiune; Etica în Relaţii Publice: repere. Tendinţe şi controverse; Creativitatea în PR; De la Public Relations la Public Engagement; Rolul relaţiilor publice în restaurarea încrederii în business şi mass-media. Toate aceste vor fi abordate în cadrul congresului PR Week de nume sonore şi de speakeri străini de top. Alături de practicieni şi consultanţi români, lucrările congresului vor beneficia de expertiza unor profesionişti internaţionali precum: Tony Meehan (Marea Britanie), preşedintele TMA Communications şi fost director al competiţiei internaţionale IPRA Golden World Award; Dr. Horst Avenarius (Germania), fondator şi preşedinte de onoare al Consiliului German de Etică în PR şi fost director de comunicare al grupului BMW; Roberto Zangrandi (Italia/Belgia), director corporate European Affairs Enel şi preşedintele Confederaţiei Europene de Relaţii Publice (CERP); Erwin De Weerdt (Belgia), director general al SilverLinning Management Communications & EU Affairs şi fost PR director al Hill and Knowlton; Dr. Katerina Tsetsura (SUA), reprezentant al Institute for Public Relations (IPR) şi Thomas Achelis (Germania), preşedintele Forum for International Communications.
Un element de noutate al acestei ediţii îl reprezintă prezentarea în premieră în cadrul dezbaterii „Etica în Relaţii Publice: repere. tendinţe şi controverse” a rezultatelor primei cercetări despre practicile media în raporturile PR – presă: „Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners”, un studiu realizat de Forum for International Communications în parteneriat cu prestigiosul US Institute for Public Relations şi Centrul pentru Jurnalism Independent.
Festivitatea PR Award Gala Night va avea loc în data de 30 septembrie şi reprezintă momentul în care vor fi premiate cele mai bune campanii înscrise la Romanian PR Award 2009. Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei a înregistrat un număr record de participanţi, reunind 142 de proiecte în cadrul celor 9 categorii de concurs.
Romanian PR Week se va încheia în data de 1 octombrie cu un training tematic, intitulat „Internal Communication. Getting the most from your employees”, susţinut de Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications şi de Erwin De Weerdt, Managing Director SilverLining, Management Communication & EU Affairs.
înscrierile participanţilor se pot face până la data de 26 septembrie pe www.praward.ro/ inscriere.html.

Comentarii

comentarii