„Întotdeauna ne-am bazat pe clienţii care pun calitatea înainte de toate. Chiar şi acum, în vreme de criză, continuăm să ducem Samsonite mai departe, să extindem acest brand, adaptându-ne mereu la cerinţele clientului şi să introducem acest nume cunoscut în toată lumea şi pe piaţa timişoreană. Aşteptăm timişorenii să ne viziteze la noul nostru magazin din Iulius Mall şi sa fie ei cei care au ultimul cuvânt de spus în privinţa acestui brand,” spune Camelia Postolache, director marketing Samsonite România. Abilitatea celor de la Samsonite de a percepe şi a se adapta permanentei nevoi de schimbare a făcut din acest brand o autoritate de necontestat în domeniu, introducând continuu tehnologii inovatoare, materiale noi şi concepte de design inedite. Samsonite a lansat în ultimii ani branduri care se adresează diferitelor segmente ale pieţii, fără a face însă rabat de la calitate. Astfel, astăzi, sub „umbrela” Samsonite se află mai multe branduri: Samsonite, Amercian Tourister, Lark, Lacoste (genţi), Timberland (genţi) si Samsonite Black Label. „Viaţa este o călătorie”, deviza Samsonite, face ca brandul american să reuşească de aproape un secol să facă placută orice călătorie.
Comentarii
comentarii