Acasă Actualitate Samsung dă startul unei noi etape a campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”

Samsung dă startul unei noi etape a campaniei educaţionale „Trends of Tomorrow”

479
DISTRIBUIȚI

 Samsung Electronics România continuă campania educaţională „Trends of Tomorrow”, începută anul trecut, care are ca scop susţinerea dezvoltării personale şi orientării profesionale a tinerilor din clasele terminale de liceu.

 Programul educaţional din acest an, „Dă viaţă ideilor tale!”, are la bază un concurs naţional de proiecte de dezvoltare profesională, dezvoltate, la alegere, în unul din următoarele domenii: Comunicare & Mass-media, Marketing & Retail, Juridic & Ştiinţe politice, IT & Inginerie, Artă & Cultură, Medicină & Ştiinţe ale naturii. “Rezultatele pozitive ale ediţiei de anul trecut ne-au încurajat să dezvoltăm proiectul educaţional „Trends of Tomorrow”. În acest an am dus programul la nivelul următor, susţinându-i pe tineri să îşi descopere punctele tari ale personalităţii lor şi să elaboreze un proiect de carieră în domeniul către care doresc să se îndrepte. Suntem încrezători că acest demers îi va ajuta pe elevii de liceu să îşi aleagă cariera potrivită, ca parte a angajamentului Samsung de a oferi suport tinerilor şi de a investi într-un viitor mai bun”, a declarat Mihaela Stănoiu, marketing manager Samsung Electronics România. 

Un element cheie al campaniei îl reprezintă caravana educaţională pe care Samsung România o demarează în această lună, în principalele licee din Bucureşti, Braşov, Iaşi, Cluj şi Timişoara, cu sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Astfel, Samsung sprijină tinerii din clasele terminale de liceu în alegerea unei cariere potrivite personalităţii lor, oferindu-le în cadrul caravanei posibilitatea de a-şi descoperi aptitudinile predominante, pe baza unui test de orientare profesională. Totodată, participanţii vor beneficia şi de o scurtă sesiune de consiliere în carieră din partea unui psiholog avizat. Programul din acest an, „Dă viaţă ideilor tale”, le dă şansa elevilor în ani terminali să participe la un concurs de dezvoltare personală şi orientare profesională. Conform profilului lor psihologic şi ariei de interes, ei vor fi implicaţi să participe ei înşişi la conceperea planului de studii.
Astfel, pentru a se înscrie în concurs, tinerii trebuie să completeze, până pe 10 iunie 2012, testul de personalitate „Red Green Blue” din TAB-ul special de pe pagina oficială de Facebook a campaniei – Trends of Tomorrow. După completarea aplicaţiei, fiecărui aplicant i se atribuie una dintre cele 3 culori simbolizând tipuri diferite de personalitate: Red –Sociabilul, Green – Artistul şi Blue – Geniul Tehnic. Pe baza acestor clasificări, participanţii vor putea forma echipe complete, care să conţină toate cele trei culori, şi vor intra în concursul de proiecte într-unul din domeniile pe care şi le aleg. Finaliştii vor avea oportunitatea să-şi dezvolte un plan de carieră sub îndrumarea unui mentor experimentat din domeniul ales, iar cele mai bune proiecte vor fi premiate cu burse (5.000 de euro, 3.000 de euro / echipă) pentru atingerea scopurilor academice propuse sau cu produse Samsung. 
Toate detaliile şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate pe pagina oficială de Facebook: http://www.facebook.com/SamsungTrends.

Comentarii

comentarii