Acasă Economic Siemens Amazing Race: 23 – 27 mai 2011, 3 echipe, 8 orașe...

Siemens Amazing Race: 23 – 27 mai 2011, 3 echipe, 8 orașe din România

383
DISTRIBUIȚI

Siemens Romania și agenția Pi2 PR au dat startul primei competiții de tip “Amazing Race” din România. Între 23-27 mai, 3 echipe de bloggeri pornesc într-o întrecere prin 8 orașe din țară, parcurgând un traseu de aproximativ 1.700 de kilometri pentru descoperirea soluțiilor de dezvoltare urbană sustenabilă. 

„În numai două săptămâni de teasing proiectul Siemens “Amazing” Race a atras o audiență de peste 100.000 de utilizatori online, conform ZeList. Avem astfel încredere că prin utilizarea instrumentelor de social media vom reuți să creștem interesul și gradul de informare al publicului cu privire la soluțiile de dezvoltare durabilă disponibile prin țară,” spune Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România. Cele 3 echipe de bloggeri formate din Bobby Voicu, consultant în social media, Alex Radescu, blogger pe tehnologie și Nebuloasa (Oltea Zambori), blogger generalist, s-au aliniat la locul de start al competiției – Spitalul Clinic Colțea din București – primul check point din cadrul Siemens “Amazing” Race. Aici au întâmpinat și prima probă pe care au trebuit să o soluționeze pentru a putea urma mai departe traseul competiției către a doua locație cheie. Pe parcursul celor 5 zile de întrecere, echipele trebuie să treacă prin 8 check points din 8 orațe. “Traseul poate fi parcurs doar cu sprijinul fanilor din online care oferă bloggerilor soluțiile pentru rezolvarea probelor din cadrul întrecerii. Întregul mecanism Siemens “Amazing” Race a fost gândit astfel încât informația despre tehnologiile verzi să vina din partea fanilor din mediul online, stimulându-i să se informeze pe acest subiect și să poarte mai departe informația în online” a adăugat Sântimbreanu. Prin această campanie, Siemens își propune nu doar să informeze publicul cu privire la existența soluțiilor de dezvoltare durabilă, ci să-l implice efectiv în procesul de conștientizare a necesității adoptării acestora. Traseul campaniei va cuprinde următoarele orașe: București, Sinaia, Sibiu, Cluj, Oradea, Arad, Moldova Noua și Timișoara. În cadrul fiecărui oraș (check point), echipele trebuie să descopere soluția Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar câștigării concursului. Mai multe detalii despre concurs la www.facebook.com/siemens.race, www.siemens.ro/race sau pe blogurile echipelor din concurs: www.bobbyvoicu.ro, www.alexradescu.ro, nebuloasa.info. Siemens este cea mai mare companie din România care deține soluții inovatoare complete în următoarele trei sectoare: industrie, sănătate și energie. Cu o activitate de peste 100 de ani în România, Siemens are sediul central în București, și o prezență regională în Brașov, Cluj, Constanța, Iași, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, având peste 2.100 de angajați.

Comentarii

comentarii