Site-ul Primăriei Timișoara a fost „suspendat” în seara de vineri, 12 august. Până sâmbătă, problema nu s-a rezolvat, iar reprezentanții instituției au venit, până la urmă, cu explicații: motivele pentru care nu mai poate fi accesat site-ul nu sunt „tehnice”, ci „juridice”. A fost lansată o versiune de rezervă a site-ului, dar contactul cu primăria va putea fi realizat prin alte metode.

„În urma unor probleme de natură juridică apărute cu furnizorul de mentenanță, o parte din serviciile online ale Primăriei Municipiului Timișoara nu pot fi accesate. Facem toate demersurile necesare către furnizor pentru a restaura accesul și lucrăm să oferim cât mai curând o platformă online modernă și ușor de utilizat”, se arată într-o postare pe pagina de Facebook a primăriei.
Tot aici se prezintă și modurile în care cetățenii își pot rezolva problemele, la telefon și pe rețelele de socializare:
„Momentan ne găsiți pe https://site.primariatm.ro/
Pentru a lua legătura cu noi vă rugăm să apelați la următoarele alternative:
https://contact.primariatm.ro/
Email: primariatm@primariatm.ro
Telefonic: 0256 969, de luni – joi, orele 08:00-16:30 și vineri, orele 08:00-14:00, cu excepția sărbătorilor legale
Știri despre activitatea Primăriei Municipiului Timișoara găsiți pe:
https://www.facebook.com/primariatm
https://www.linkedin.com/…/prim%C4%83ria-municipiului…/
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat”.