Aquatim susține campania Social Biking Chalanger – o inițiativă a Comisiei Europene care încurajează folosirea bicicletelor pentru deplasările în oraș, derulată în Timișoara pe parcursul a 3 săptămâni, din 16 septembrie până în 6 octombrie.
Trei săptămâni de pedalat, „contorizate” în aplicația pentru mobil Bike Prints, trei etape diferite cu trei clasamente și seturi de câștigători – iată pe scurt ce înseamnă concret, Social Biking Challenge.
Astfel, joi, 26 sep, la ora 12:30, la Aquatim vor fi aplaudați și premiați pe câștigătorii primei etape, Etapa Grup (16 – 22 septembrie, printre care se numără și o angajată de la Serviciul Calitate-Mediu Aquatim – Carmen Bota. Premiile primei etape, acordate prin tragere la sorți, sunt: 4 seturi tricou și umbrela, 3 kit-uri de întreținere bicicletă și 3 căști pentru bicicliști. Coordonatorul local al campaniei este Direcția Edilitară din Primăria Municipiului Timișoara.