Acasă Actualitate „Suntem luați de proști”? Administrația Fritz a vândut „BMW-ul de lux”, dar...

„Suntem luați de proști”? Administrația Fritz a vândut „BMW-ul de lux”, dar cumpără o mașină electrică „de cel puțin cinci ori mai scumpă” pentru Horticultura

DISTRIBUIȚI

Fostul viceprimar Dan Diaconu se arată nemulțumit de felul în care administrația Fritz s-a lăudat cu vânzarea „BMW-ului de lux” de la Horticultura, cel cu care până nu demult circula directorul Andrei Drăgilă. Asta în condițiile în care conducerea societății cumpără o mașină de cinci ori mai scumpă. Ce-i drept, BMW-ul avea 15 ani vechime, iar noul vehicul este electric. Primul a fost vândut cu 7.000 de euro, pentru celălalt Horticultura va trebui să plătească 35.000 de euro.

„Suntem luați de proști? În mintea lor, cu siguranță, da! Manipularea «BMW-ul de lux» de la Horticultura, sau cum mascăm din vorbe achiziția unui autoturism de serviciu de peste 35.000 de euro. Câteva luni am privit telenovela vânzării <BMW-ului de lux X5 full option», simbol al risipirii banului public și al ordinii și managementului eficient pe care noua administrație le oferă la societățile primăriei. Vă mărturisesc că nici măcar eu, obișnuit cu manipulările produse de actuala administrație, nu am bănuit ce se ascunde de fapt sub aceasta «bombă de presă»”, scrie Diaconu într-o postare pe rețelele de socializare.

Tot acesta ia cronologic fazele prin care societatea primăriei schimbă mașina de serviciu a directorului. Pe scurt, Diaconu amintește că BMW-ul era fabricat în 2008 și că, după multe laude, a fost vândut cu 7.000 de euro, bani care ar fi urmat să fie investiți în utilaje. Numai că fostul viceprimar a descoperit și că Horticultura caută să cumpere altă mașină, model hibrid, care ar costa în jur de 35.000 de euro, potrivit informațiilor de pe site. Asta în condițiile în care societatea nu este înrolată.

Povestea mai pe larg și aprecierile fostul viceprimar se găsesc în continuarea postării:

„Sa luam faptele, e cel mai corect așa:

– Horticultura deținea un autoturism BMW FABRICAT ÎN 2008!, deci cu o vechime de 15 ani, în stare foarte bună, după cum spune anunțul de vânzare. Un autoturism achiziționat cu mult înainte de mandatele administrației din care am făcut parte, pentru care a fost construita o întreagă telenovelă de anii ’50, cu înfierări proletare și chiaburi;

– Anunțul victoriei a fost făcut zilele trecute. BMW-ul chiaburesc a fost vândut. S-a obținut pe el uriașa sumă de 7.000 de euro. Suma obținuta se va folosi pentru «utilaje necesare întreținerii spatților verzi din orașul nostru»;

– Toate bune si frumoase pentru cineva care nu are nici interesul, nici posibilitatea, nici curiozitatea de a verifica site-ul Horticultura (că pe sistemul de achiziții publice național, S.C. Horticultura S.A. nu există, deși are obligația legală de a derula licitațiile prin sistem);

– Ce ne spune site-ul Horticultura? Societatea se află în proces de achiziție a unui nou automobil! Utilajele pentru întreținerea spațiilor verzi sunt de fapt o mașină – plugin hibrid – full dotata, nouă, pentru conducerea societății. Oricine are minima curiozitate va vedea că oricare din modelele solicitate depășește ca preț 35.000 de euro;

– În rezumat, i-am prostit pe timișoreni cu o telenovelă despre un autoturism cu o vechime de 15 ani pentru a achiziționa un autoturism nou cu o valoare de cel puțin 5 ori mai mare;

– Acest lucru se întâmplă în aceeași zi în care Curtea de Apel Timișoara a decis că, la Horticultura, Consiliul de Administrație a fost demis ilegal și se vor plăti despăgubiri de sute de mii de lei (de către cine, vom vedea).

Fiecare postare, fiecare articol plătit, fiecare comunicat de presă al actualei administrații conține cel puțin o poveste asemănătoare. E de ajuns să privești dincolo de cuvintele meșteșugite pentru a vedea care e de fapt adevărul”.

Comentarii

comentarii