Acasă Administraţie Suspendarea program de lucru cu publicul la Direcția de Evidență a Populației...

Suspendarea program de lucru cu publicul la Direcția de Evidență a Populației Timișoara

1167
DISTRIBUIȚI

Până în data de 31 martie 2020 se suspendă următoarele activităţi de lucru cu publicul:

  1. depuneri cereri pt. transcrierea certificatelor de stare civilă emise de autorităţile din străinătate
  2. depuneri cereri pt. înscrierea menţiunilor din străinătate (divorţ, schimbare nume, încetarea căsătoriei – evenimente care au avut loc în străinătate)
  3. depuneri cereri pt. schimbarea numelui pe cale administrativă
  4. depuneri cereri pentru rectificarea actelor de stare civilă, modificarea Codului Numeric Personal înscris eronat în actele de stare civilă în aceste situaţii cererile însoţite de actele doveditoare, în copie, pot fi depuse online pe adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro
  5. depuneri cereri pt. înregistrarea tardivă a naşterii
  6. depuneri cereri pt. eliberarea extraselor multilingve de stare civilă, a adeverinţelor de celibate – documente utilizate la autorităţile din străinătate
  7. depuneri cereri pt. completarea formularului E401 – documente utilizate la autorităţile din statele member ale Uniunii Europene
  8. depuneri cereri pt. furnizarea din RNEP a datelor cu caracter personal, respectiv pt. eliberarea adeverinţelor privind istoricul de domicilii – în aceste situaţii cererile însoţite de actele doveditoare, în copie, pot fi depuse prin poştă sau online pe adresa de e-mail: evpers@primariatm.ro; la ridicarea documentelor petenţii se vor prezenta personal cu documentul de identitate în original;
  9. depuneri cereri pt. atestarea domiciliului din RNEP necesar la autorităţile din străinătate.

De asemenea, până în data de 31 martie 2020 accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate se va face numai pe bază de programare online.

Pentru siguranţa cetăţenilor, accesul în ghişee va fi limitat strict la numărul persoanelor necesare pentru depunerea cererii de eliberare a actelor de identitate, respectiv titularul actului de identitate şi găzduitorul, iar în cazul în care titularul actului de identitate este minor acesta va fi însoţit de un reprezentant legal şi, după caz, de către găzduitor.

Pentru a evita aglomerarea în incinta Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor, rugăm cetăţenii să respecte ora programării şi să nu se prezinte la ghişeu cu mai mult de 10 minute.

De asemenea, rugăm cetăţenii să achite taxele aferente online (cu card bancar) pe site-ul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara, la adresa https://plata.dfmt.ro/plata/aspx/formular.aspx – nefiind necesar să se autentifice în sistem. Pentru plăţile efectuate în ziua precedentă depunerii cererii, nu este necesar să se prezinte dovada achitării taxei cu extras de cont.

Comentarii

comentarii