Acasă Monden/Lifestyle TIGI’S FRIENDS aduce în Iulius Mall branduri profesionale de beauty şi hairstyling

TIGI’S FRIENDS aduce în Iulius Mall branduri profesionale de beauty şi hairstyling

DISTRIBUIȚI

TIGI, BABOR și GOLDWELL: trei branduri cunoscute la nivel mondial în materie de hairstyling, cosmetică și make-up se reunesc la Iulius Mall într-un professional store, denumit TIGI’S FRIENDS. Vineri, 23 iulie, magazinul va fi inaugurat nu doar pentru profesioniștii care lucrează în saloane de înfrumusețare din zona Banatului, dar și pentru publicul doritor de produse ideale de îngrijire și menținere a sănătăţii şi frumuseții. TIGI aduce în Iulius Mall Timişoara întreaga sa gamă adaptată oricărui tip de personalitate și stil de viață. Catalogat a fi un veritabil icon în modă, TIGI are ca scop transpunerea trendurilor actuale în cele mai explozive produse de îngrijire și styling. Sinonim cu look-urile ultramoderne create în saloanele de coafat, TIGI este nu doar o marcă de talie mondială, ci reprezintă inspirație și idei inovatoare. O linie de make-up cu adevărat revoluționară, din ingrediente moderne şi inovatoare, se găseşte în Iulius Mall sub eticheta BABOR. Produsele uimitoare sunt concepute de artistul în frumuseţe Peter Schmidinger. Exigenţa acestui producător privind calitate este renumită. BABOR deţine 14.000 ha luciu de apă în Oceanul Atlantic din exploatarea cărora se obţin ingredienţi marini; mii de hectare de plantații bio în lume, precum şi sute de hectare în jurul izvoarelor Munţilor Vulcanici din Germania, zona Aachen, unde compania deține cel mai exclusivist centru de înfrumusețare hollywoodian. De peste şase decenii, BABOR se află pe primele locuri în clasamentul mondial al produselor de beauty. GOLDWELL echivalează cu excelenţa în materie de vopsea, îngrijire şi modelare a părului. După ce şi-a dovenit superioritatea calitativă, noua gamă de produse profesionale GOLDWELL este utilizată tot mai mult în saloanele din România, dar şi acasă, de persoanele care doresc să arate îngrijit şi sănătos. Fondată în Germania în 1948, compania GOLDWELL are ca motto: „Mai bine să oferim o gamă întreagă de produse unui anumit tip de clienţi decât să oferim mai multor clienţi un produs”. Premiată la numeroase competiţii internaţionale, GOLDWELL se mândreşte în ultimul deceniu cu premii de excelenţă şi chiar locul I în S.U.A., în 2006 şi 2007, pentru cele mai bune produse de vopsit părul.

Comentarii

comentarii