Acasă Eveniment Timişenii pot face reclamaţii privind avariile la alimentarea cu apă

Timişenii pot face reclamaţii privind avariile la alimentarea cu apă

DISTRIBUIȚI

Încă de la începutul regionalizării serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare, 1 februarie 2010, Aquatim a înfiinţat un dispecerat regional care să preia reclamaţiile clienţilor din toate localităţile în care societatea operează. Reclamaţiile sunt transmise, în cel mai scurt timp, către formaţiile şi echipajele de intervenţie de la sucursale, astfel încât timpul de rezolvare a avariilor sau defectelor să fie minim. De asemenea, sucursalele au fost dotate cu echipamente şi utilaje pentru realizarea întreţinerii curente, preventive şi corective, precum şi cu echipe specializate în intervenţii rapide, în caz de urgenţe. “De la începutul lunii octombrie, echipele de intervenţie ale Aquatim au efectuat o serie de lucrări de întreţinere şi reparaţii la reţeaua de alimentare cu apă rece în localităţile din jurul municipiului Timişoara, arondate acestuia”, a spus Ilie Vlaicu (foto), directorul general Aquatim.  Astfel, în localitatea Recaş au fost reparate 7 defecte de conductă şi unul de branşament, în Săcălaz au fost remediate 3 defecte de conductă, 2 de branşament şi unul la un cămin de apometru , în Ghiroda şi Moşniţa Nouă s-au reparat câte un defect de branşament. De asemenea, în localităţile Izvin şi Bencecu de Sus s-au remediat defecte de conductă, iar în Murani a fost reparat un defect la căminul de apometru.  Semnalarea defectelor a fost făcută fie de cetăţenii din localităţile respective, prin anunţarea dispeceratului central, la numărul de telefon 0256 201 362, fie de reprezentanţii Aquatim din teren, care efectuează verificări periodice la reţelele de alimentare cu apă rece din localităţile arondate Timişoarei.

Comentarii

comentarii