Acasă Actualitate Timișenii au făcut anul trecut 370.000 de ore de mișcare și au...

Timișenii au făcut anul trecut 370.000 de ore de mișcare și au consumat aproape 200 de milioane de calorii

DISTRIBUIȚI

Peste 10.000 de angajați din județul Timiș, abonați ai rețelei naționale 7card, au făcut anul trecut 370.000 de ore de mișcare, echivalentul a 15.000 de zile, respectiv 42 de ani, consumând aproape 200 de milioane de calorii, arată un studiu care analizează activitatea abonaților celei mai mari rețele de centre sportive din România, în perioada ianuarie-decembrie 2018.

Timișenii, care reprezintă numai 16% din totalul abonaților, au realizat 20% din activitatea sportivă din rețeaua 7card. Județul este, de altfel, pe locul trei în clasamentul zonelor cu cei mai mulți abonați, după București, cu peste 40.000 de abonați activi la finalul anului trecut, și Cluj, cu aproape 15.000.

2018 a fost anul cu cea mai intensă activitate în rețeaua 7card, abonații realizând 1,8 milioane de ore de mișcare, echivalentul a 213 ani, cu un consum de un miliard de calorii.

În Timiș, unde angajații au acces la un număr de 62 centre sportive reprezentând 10% din numărul total al rețelei în 2018, sportul este activitatea preferată după programul de lucru. Intervalul 16.00-19.00 este cel mai aglomerat. 2 aprilie 2018 a fost cea mai activă zi, iar lunea a fost ziua din săptămână cu cel mai mare trafic înregistrat în sălile de sport.

Sportul este practicat în special de femei, 51% dintre abonații 7card din județul Timiș fiind femei și 49% bărbați. Vârsta medie e abonatului a fost anul trecut de 31 de ani, dar cele mai multe vizite în centrele sportive au fost înregistrate de cei de 26-27 de ani. Cel mai tânăr abonat a avut cinci ani, iar cel mai vârstnic, 76 de ani.

“Încă de acum cinci ani, când am început să dezvoltăm rețeaua 7card și la Timișoara, abonamentul a fost utilizat într-un procentaj mai ridicat de angajate. Sunt pasionate de activitățile de întreținere și mai nou, de cele în trend, cum sunt dansurile de societate”, declară Andrei Crețu, co-fondator 7card.   

Studiul național 7card împarte abonații în trei categorii: exploratorii (cei au încercat cele mai multe activități de relaxare&sport), prietenoșii (cei care au avut cei mai mulți prieteni cărora le-au oferit acces la 7card) și plimbăreții (cei care au făcut mai multă mișcare în alte orașe decât cel de reședință). Timișorenii se încadrează la “exploratori”, preferând fitnessul și aerobicul, cyclingul și pilatesul, dar și sqash-ul, jiu jitsu și dansurile de societate.

„Abonamentul 7card este foarte utilizat în Timișoara și constatăm un interes în creștere din partea angajatorilor de a oferi acest bonus angajaților, într-un pachet salarial care pe de-o parte să îi motiveze, alături de tichetele de masă sau asigurările de sănătate la clinicile private, iar pe de altă parte să constituie o investiție pe termen lung în afacerea lor, pentru că au nevoie de angajați sănătoși și eficienți”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.

Un top cinci al companiilor cu cele mai mulți abonați 7card arată că acestea își desfășoară activitatea în industrii precum automobile și componente, IT, telecomunicații, servicii externalizate și retail. În timp ce, un top al domeniilor în care activează cele mai multe companii care oferă angajaților acest beneficiu extrasalarial este dat de IT, automobile și componente, sectorul public, retail și pharma.

7card este un abonament unic la o rețea de peste 700 de centre sportive, aproximativ 70% din totalitatea centrelor sportive și de relaxare din România. Abonamentul este oferit ca beneficiu extrasalarial angajaților din peste 1.600 de companii și pe parcursul anului 2018 a fost folosit de peste 70.000 de angajați.

“2019 a debutat cu o creștere a numărului de abonați nu numai la Timișoara, ci în toate orașele unde suntem prezenți, și estimăm ca până la finalul anului să ajungem la 50.000 de abonați activi, 7card devenind astfel cea mai mare comunitate de sport, relaxare și distracție din România. Cu un tarif mai mic cu 25-40% față de media pieței, 7card este cotat ca un beneficiu extrasalarial important în relația angajator-angajat”, precizează Andrei Crețu, co-fondator 7card. 

Comentarii

comentarii