În perioada 2-3 aprilie 2014, se va desfăşura la Timişoara prima ediţie din anul 2014 a suitei de evenimente Business Days, cea mai amplă platformă din România dedicată susţinerii mediului antreprenorial.
Business Days revine la Timişoara pentru a treia oară şi aduce, pe lângă formatul deja consacrat al evenimentelor din serie, speakeri internaţionali specializaţi în domenii de ultimă oră din lumea afacerilor, precum şi multe alte noutăţi. Timişoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting, în colaborare cu Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş. Evenimentul este găzduit de Centrul de Evenimente Hotel Club Senator & Expovest. Ediţia aniversară a celor 4 ani de existenţă pe piaţă a celei mai de impact serii de evenimente de business din România va conţine, printre altele 4 conferinţe (în total 44 de prezentări inspiraţionale), 16 workshopuri, unde peste 50 de specialişti, experţi, consultanţi, antreprenori, manageri, traineri şi moderatori profesionişti îi vor ajuta pe participanţi să îşi dezvolte abilităţile de management şi cele antreprenoriale, prin sesiuni bazate pe interactivitate şi schimb de experienţă, 4 mese rotunde (cu peste 48 de invitaţi de marcă din diverse domenii care vor susţine dezbateri în jurul unor teme de impact pentru mediul de business românesc). Una dintre noutăţile ediţiei constă în organizarea unui workshop special dedicat persoanelor de conducere, susţinut de renumitul dirijor şi specialist în neuroştiinţe Giorgio Fabbri, despre un nou tip de inteligenţă pentru un leadership inovativ.
„Printre preocupările noastre constante rămâne dezvoltarea spiritului antreprenorial şi sprijinirea celor care vor să pornească pe drumul nu lipsit de provocări al întreprinzătorilor”, declară Laszlo Pacso, coordonatorul Business Days. “Credem în continuare că dezvoltarea relaţiei de colaborare între mediul academic şi mediul de business poate juca un rol esenţial în crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase în ţara noastră şi poate ajuta tânăra generaţie pentru a-şi găsi mai uşor rostul în societate. Vom continua să dezvoltăm parteneriate cu toate universităţile importante din ţară şi să ajutăm ca şi catalizator în crearea unor punţi funcţionale de comunicare şi interacţiune cu mediul de business. Platforma Business Days va juca un rol esenţial în acest demers. Vom continua să dezvoltăm relaţiile cu administraţiile locale, pentru a facilita discuţiile şi derularea unor proiecte cu mediul de business şi mai ales în generarea unor soluţii viabile pentru implementarea strategiilor de dezvoltare ale marilor aglomerări urbane. Credem că dezbaterile şi discuţiile din cadrul meselor rotunde Business Days contribuie în mod semnificativ la crearea primilor paşi pentru acest demers”, mai spune Laszlo Pacso.
Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe patru paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri: conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare; workshop-uri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva; sesiuni formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea întâlnirilor la eveniment este facilitată prin aplicaţia mobilă meet me, utilizată de participanţii interesaţi de a face matchmaking la locul evenimentului. Aplicaţia meet me dezvoltată de organizatori permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume. Întâlnirile de matchmaking sunt deschise şi participanţilor din ţări aflate în vecinătatea României, precum Ungaria şi Serbia; start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum: Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Cristian Secoşan, Mru Patel, Dragoş Anastasiu, Felix Pătrăşcanu, Marius Ghenea, Sergiu Neguţ, Adrian Cioroianu, Felix Daniliuc, Ovidiu Chiorean, Voicu Oprean, Mihai Stănescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Roşca, Răzvan Ogârcin, Cornelia Bedros, Adrian Bădescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinaş, Adrian Florea şi multi alţii.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://timisoara2014.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.