Acasă Economic Timişoara nu este încă pe harta marilor lanțuri hoteliere

Timişoara nu este încă pe harta marilor lanțuri hoteliere

DISTRIBUIȚI

Oraşe unde turismul de business merge cot la cot cu cel de leisure nu au atras un interes major până acum din partea lanţurilor internaţionale, care aşteaptă însă ca turismul local să crească şi ca antreprenorii locali să fie mult mai deschişi în a investi în unităţi pe care să le afilieze ulterior la branduri străine. Exemple sunt Braşovul şi Timişoara, unde în prezent sunt deschise doar câte un hotel sub un nume internaţional.

Timişoara, viitoarea Capitală Culturală Europeană, nu este încă pe harta dezvoltării hoteliere. În Timişoara, capitala judeţului Timiş, al treilea cel mai puternic ca cifră de afaceri a companiilor după Bucureşti şi Ilfov, există doar un singur hotel sub un brand internaţional şi anume NH Hotels

La Braşov se contruieşte deja un hotel care va purta numele de Radisson Blu, brand al grupul internaţional Rezidor, Accor va deschide un hotel Mercure, iar Hilton se uită după investiţii în acest oraş, conform ZF.ro.

Anul trecut, judeţul Timiş a atras peste 350.000 de turişti, mai bine de un sfert dintre aceştia fiind străini. Judeţul Timiş, cel mai mare judeţ al României din punctul de vedere al suprafeţei, a devenit în ultimii ani „kilometrul zero“ al industriei de componente auto din România, atrăgând giganţi precum Continental, Delphi Packard, TRW Automotive sau nemţii de la Hella.

Comentarii

comentarii