Acasă Actualitate Timișul își caută imaginea de brand. Consiliul Județean propune cinci variante de...

Timișul își caută imaginea de brand. Consiliul Județean propune cinci variante de sigle

DISTRIBUIȚI

Consiliul Județean Timiș derulează în această perioadă un proiect pentru crearea brand-ului economic al Timișului. Acesta vizează creșterea identității și notorietății județului, cu efecte benefice privind competitivitatea, vânzările și turismul, dezvoltarea investițiilor autohtone și străine, relansarea investițiilor de capital, acoperirea deficitului forței de muncă și îmbunătățirea condițiilor de viață ale timișenilor. O componentă importantă a brandului este logo-ul, o imagine ce va fi asociată județului și care trebuie să reflecte în mentalul colectiv elementele esențiale de performanță, tradiție și aspirație.

Construirea arhitecturii brandului economic (design variante schițe logo) a pornit de la cei patru piloni de identitate economică ai brandului, propuși și validați în cadrul unui proces consultativ, în prezent fiind propuse consultării publice cinci schițe de logo. Detalii privind studiul de fundamentare a brandului economic se regăsesc la: https://ruwatim.ro/despre-noi/consultare-publica/

Comentarii

comentarii