Acasă Actualitate Turism Timiș a ajuns cu promovarea TM2023 pe litoralul românesc

Turism Timiș a ajuns cu promovarea TM2023 pe litoralul românesc

DISTRIBUIȚI

În vârf de sezon estival și în cel mai aglomerat weekend pe litoralul românesc, Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului (APDT) în județul Timiș a derulat o acțiune de promovare turistică a destinației, în contextul anului 2023 când Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană.

În cadrul proiectelor naționale asumate și pentru a folosi cât mai multe canale de promovare, APDT Timiș a realizat o serie de materiale intitulate „Semne de călătorie” , tipărite sub forma și mărimea unor semne de carte, bilingve, ce oferă trimiteri spre informațiile referitoare la proiectul 2023 – Timișoara Capitală Culturală Europeană și platforma digitală Discover Timiș, o aplicație ce poate fi descărcată gratuit.

 Aceasta este, practic, un ghid virtual complet și complex, cu informații la zi despre evenimentele culturale ale orașului Timișoara și ale județului Timiș, despre serviciile din industria ospitalității – locuri de cazare și servit masa, date despre infocentrele turistice și ghizii locali, despre muzee și produsele turistice ale destinației ș.a.

Acțiunea de promovare pe litoralul românesc se derulează cu sprijinul extraordinar al membrilor Asociației Patronale RESTO – președinte de onoare Corina Martin –  care au agreat să distribuie aceste materiale în hotelurile și restaurantele de pe litoral în perioada următoare și alături de care Turism Timiș va derula mai multe acțiuni de promovare încrucișată în perioada următoare. De asemenea, un sprijin important în distribuirea materialelor pe litoral a fost oferit și de Alianța pentru Turism România, al cărei membru este și Asociația de Turism Timiș.

Materialele au fost tipărite într-un tiraj de 10.000 de exemplare, iar informațiile cuprinse în ele se adresează unui public larg, de la tineri până la familii cu copii – spune Delia Barbu, director executiv APDT Timiș.

Comentarii

comentarii