Acasă Actualitate Un producător de bere explică ”de ce suntem mahmuri după ce consumăm...

Un producător de bere explică ”de ce suntem mahmuri după ce consumăm mult alcool”

DISTRIBUIȚI

Aproximativ nouă din zece persoane nu știu „De ce suntem mahmuri după ce consumăm mult alcool”, iar opt din zece oameni nu știu „De ce femeile se îmbată mai repede decât bărbații”, conform unui studiu realizat de Ursus Breweries vara trecută. Studiu ad hoc, a fost realizat în luna iunie 2010, aplicat pe un eșantion de 2000 de repondenți, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani, aproxiamtiv 70% bărbați și 30% femei. În contextul lipsei de educație în ceea ce privește consumul de alcool, Ursus Breweries lansează site-ul www.desprealcool.ro și campania „află-ți echilibrul!”, prin care încurajează oamenii să ia decizii informate despre alcool. Campania este susținută de Cabral, care va intra în mod constant în dialog cu publicul prin intermediul www.desprealcool.ro. Pe site va publica interviuri cu un conținut educațional important, cu experți și personalități publice. Conform rezultatelor aceluiași studiu, mai mult de jumătate dintre cei care declară că au căutat să se informeze despre efectele consumului de alcool asupra organismului, au folosit internetul. Site-ul www.desprealcool.ro este astfel un instrument eficient pentru a pune la dispoziția consumatorilor informații utile. Campania „află-ți echilibrul!” va transmite mesaje educaționale dincolo de lumea virtuală a internetului, prin evenimente, seminarii și întâlniri directe cu consumatorii. „Descurajarea consumului iresponsabil de alcool este una dintre cele mai importante priorități de dezvoltare durabilă la nivel global ale SABMiller, dar și la nivel local pentru Ursus Breweries în România. De aceea, ne propunem să fim una dintre cele mai importante voci în România care să susțină mesaje de sensibilizare și responsabilizare a publicului în sensul unui consum moderat de alcool. Cu ajutorul unor specialiști de renume, cum este domnul profesor Septimiu Chelcea, vom realiza studii sociologice pentru a întelege evoluția educației tinerilor în acest sens. Am conceput campania „află-ți echilibrul!” ca o platformă de comunicare pe termen lung și sperăm ca, alături de Cabral și alți experți, să îi încurajăm pe cei care socializează la un pahar de bere să o facă în mod echilibrat,” a declarat Diana Klusch, Director Corporate Affairs Ursus Breweries. Studiul realizat de Ursus Breweries arată că românii încă mai cred în miturile care spun că pentru a scăpa de mahmureală trebuie să faci un duș rece (32%) sau să bei o cafea tare (24%), când în realitate, metoda corectă și eficientă este consumul de apă pentru rehidratarea organimsului. Numai 50% dintre cei chestionați au știut că o persoană care s-a intoxicat cu alcool nu trebuie lăsată să doarmă pentru a-și reveni.

Comentarii

comentarii