Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piața berii din România, a finalizat o investiție de 22 milioane euro în extinderea capacității fabricilor de producție din Brașov și Timișoara, a declarat, pentru News.ro, un director în cadrul companiei, Robert Uzuna.
“Relevanța acestor investiții este cu atât mai mare cu cât Asahi (Grupul japonez care a cumpărat în 2017 Ursus Breweries) a decis ca prima țară în care investește este România, la doi ani după achiziția fostelor acțiuni SABMiller în Europa”, a precizat Robert Uzuna.
Lucrările aferente investiției s-au întins pe o perioadă de un an.
“Capacitatea de producție a crescut în linie cu nevoia pieței. Ursus a crescut în ultima perioadă peste media pieței. Una din trei beri consumată în România provine din portofoliul nostru”, a adăugat el.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.