Acasă Actualitate Vi s-a întâmplat să nu aveți apă la robinet? Răspunsul Aquatim

Vi s-a întâmplat să nu aveți apă la robinet? Răspunsul Aquatim

DISTRIBUIȚI

Vi s-a întâmplat uneori să nu aveți apă la robinet? Aquatim atenționează că alimentarea cu apă a consumatorilor dintr-o clădire sau din mai multe clădiri poate fi întreruptă, din următoarele cauze!

  1. De compania de apă, pentru lucrări planificate sau incidente neprevăzute la rețeaua publică de distribuție.
  2. Pentru lucrări la instalația interioară (este cazul clădirilor cu mai multe apartamente, iar administratorul este responsabil de informarea locatarilor).
  3. De către compania de termoficare, pentru lucrări la punctele termice (caz particular – în Timișoara blocurile cu mai mult de P+4 nivele sunt alimentate cu apă rece de Colterm, prin hidrofoare).
  4. Ca urmarea a întreruperilor (neprevăzute) în alimentarea cu energie electrică, ce afectează funcționarea pompelor care distribuie apă în rețelele publice.

La rețelele de apă se lucrează continuu, pentru înlocuirea unor tronsoane, extinderea rețelei, sau repararea conductelor sparte.

Nu putem anunța fiecare utilizator în parte, chiar dacă lucrarea este una programată din timp. Însă anunțăm întotdeauna public întreruperile în furnizarea apei, iar în cazul unor avarii majore, care afectează un număr mare de utilizatori mai mult timp, distribuim afișe la intrările blocurilor, anunțăm prin email sau telefonic clienții non-casnici (instituții, firme etc).

Lucrăm la implementarea unei aplicații pentru dispozitivele mobile prin care să transmitem automat notificări clienților pentru întreruperi în furnizarea apei – este mesajul Aquatim.

Lucrările programate (cum ar fi modernizări, cuplarea unor noi conducte, spălări ale rețelelor etc) sunt publicate pe site-ul www.aquatim.ro, pagina de Facebook:www.facebook.com/aquatim.sa și în mass-media cu circa 48 de ore în avans.

Intervențiile pentru remedierea avariilor nu pot fi programate, acestea au loc în fiecare zi lucrătoare și sunt anunțate în ziua respectivă – la orele 8 și 14 prin publicare pe www.aquatim.ro, www.facebook.com/aquatim.sa și prin mesaj înregistrat la 0356914.

Puteți obține, la orice oră, de la operatorii call center sau dispecerul de serviciu, informații actualizate despre întreruperile de apă.

Apelați cu încredere la noi pentru orice nelămurire, zi bună și săptămână frumoasă! – mai îndeamnă Aquatim, luni 4 decembrie 2023.

 

Comentarii

comentarii