Acasă Economic Afacerile Imobiliare.ro au crescut cu 35% în 2013

Afacerile Imobiliare.ro au crescut cu 35% în 2013

DISTRIBUIȚI

Imobiliare.ro, cel mai mare portal de anunțuri imobiliare din România, a consemnat în 2013 o creștere de 35% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, până la un nivel de 1,547 milioane de euro.

Tendința ascendentă a fost susținută de principalele segmente de vânzări: cel mai mare avans al veniturilor a avut loc pe segmentul anunțurilor de la particulari (+58%), acesta fiind urmat de serviciile către dezvoltatori imobiliari (+40%) și de cele către agenții (+35%). De asemenea, Imobiliare.ro și-a consolidat activitatea de vânzări către bănci, prin secțiunea de licitații și executări silite și a intrat pe segmentul comercial. „Pentru 2014, gândim în rezultate. Avem ca target o creștere similară, de 35% a cifrei de afaceri; urmărim, cu alte cuvinte, depășirea pragului de două milioane de euro. Ne propunem să atingem acest obiectiv prin consolidarea relației cu agențiile, prin creșterea eficienței portalului, printr-o mai mare apropiere de consumatorul final, precum și prin suplimentarea bugetului de promovare care să ne permită să aducem mai multe rezultate clienților noștri. În ceea ce privește traficul site-ului imobiliare.ro, ne-am propus să ne apropiem cât mai mult de pragul de un milion de vizitatori unici pe lună”, subliniază Adrian Erimescu, directorul general al portalului imobiliare.ro.

Între consolidarea activității și valorificarea unor segmente de nișă

Anul 2013 a fost unul propice pentru consolidarea poziției portalului pe piața de profil. Astfel, traficul site-ului imobiliare.ro s-a majorat cu 40% în decursul ultimelor 12 luni, depășind pragul de 675.000 de vizitatori unici pe lună. Acest nivel, de peste 5 ori mai mare decât cel consemnat de concurentul clasat pe locul secund în statisticile de trafic, certifică poziția de lider de piață a Imobiliare.ro. Tot anul trecut, numărul contactelor generate către clienți a crescut cu 52% (până la 1,6 milioane de contacte), în vreme ce volumul afișărilor la nivel de oferte a consemnat un avans de 31%. Din strategia de expansiune a portalului face parte și concentrarea activității companiei pe o nișă mai puțin exploatată în mediul imobiliar online. Pe această linie se înscrie lansarea proiectului spatiicomerciale.ro, primul portal destinat exclusiv segmentului comercial. Noua platformă reunește în prezent peste 15.000 de anunțuri de spaţii de birouri și retail, de hale logistice şi industriale, terenuri, precum şi alte proprietăţi cu potenţial investiţional. De asemenea, segmentul proprietăților aflate în executare silită reprezintă una din direcțiile importante de creștere pentru acest an.

Comentarii

comentarii