Acasă Economic ANAT a demarat campania de curățenie în turism

ANAT a demarat campania de curățenie în turism

DISTRIBUIȚI

7 agenții de turism din Timișoara au rămas fără licență

ANAT, în calitate de cea mai mare organizație patronală din turismul românesc, s-a hotărât în sfârșit să facă ordine în rândul agențiilor de turism. După scandalurile din ultimii ani din turismul local, cu sute de turiști înșelați, 

Timișoara are cele mai multe agenții de turism a căror licenţă a fost retrasă de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului. Șapte agenţii au rămas anul acesta fără licență: Domini Travel, Yanu Turism, Your Next Holiday, Ultra Inclusive Tour, Holidays Alfa Tour, Excursii de Vis, şi Vanessa Tusrism, după ce, în cursul anului trecut, au fost închise  67 de agenţii de turism din ţară, două dintre ele fiind din Timişoara – Sun’s Day Travel România și Elitour Trans. ANAT a anunțat că a procedat la excluderea câtorva agenții membre, din cauza nerespectării obligațiilor asumate de către aceste firme față de clienți și parteneri: Rex Travel, Big Travel, Premium Holidays, Sfara Tours, Ali Baba Tour, Universal Turism, Apyas International.
”Ne folosim de acest prilej și de faptul că ne aflam la început de sezon turistic, pentru a reveni cu recomandarea către consumatorii de turism din România, să manifeste vigilență față de achiziționarea de oferte tip "chilipir" deoarece asemenea oferte, nu au întotdeauna suport real pe piața turistică. Nu prețul, ci siguranța trebuie să reprezinte criteriul principal atunci când vorbim de achiziționarea unei vacanțe, sens în care, recomandăm ca turiștii să verifice existența poliței de asigurare de insolvență a agenției de turism, dar și licența de turism a acesteia, înainte de a încheia contractul de prestări servicii,” se precizează într-un comunicat al ANAT. „Suntem datori să veghem ca intențiile de călătorie ale oricărui turist să se materializeze în absenta oricărui risc, lucru care necesită participarea tuturor actorilor responsabili la acest proiect strategic de igienizare a turismului românesc. Publicul trebuie să știe că ANAT este implicat permanent în procesul de curățenie al pieței, care a debutat sub sloganul „o 9 atitudine în turism“ pe doua fronturi: atât în interiorul ANAT, cât și în piața de turism, în sens extins. Nu putem să le permitem operatorilor economici care dovedesc comportamente ilegale și condamnabile, să afecteze prin activitatea lor, imaginea agențiilor de turism care oferă servicii de consultanță de călătorie certe și garantate,“ a declarat Corina Martin, președinte ANAT.

Comentarii

comentarii