Acas─â Economic Anul trecut, peste 40 milioane de persoane au vizitat mall-urile Iulius

Anul trecut, peste 40 milioane de persoane au vizitat mall-urile Iulius

470
DISTRIBUIȚI

Iulius Mall Timi┼čoaraRe┼úeaua na┼úional─â Iulius Mall dezvoltat─â de compania Iulius Group a atras, ├«n 2009, peste 40 milioane de vizitatori.
„Comparativ cu anul 2008, traficul total a crescut cu circa 10 milioane de persoane av├ónd ├«n vedere ┼či inaugurarea extinderii Iulius Mall Timi┼čoara – care a devenit cel mai mare mall din afara Capitalei -, dar ┼či includerea ├«n calcul a num─ârului de vizitatori Iulius Mall Suceava. Pre┼úurile atractive, noii retaileri ┼či evenimentele inedite de marketing au atras un num─âr de vizitatori peste estim─âri”, a declarat Iulian Dasc─âlu, pre┼čedinte Iulius Group.
Iulius Mall Timi┼čoara a ├«nregistrat anul trecut cel mai mare trafic din re┼úea, fiind vizitat de 13,8 milioane de persoane. Decembrie a fost luna cu cei mai mul┼úi vizitatori (1,4 milioane), reprezent├ónd totodat─â ┼či recordul lunar pentru un mall Iulius. Extinderea centrului comercial din vestul ┼ú─ârii, mixul de chiria┼či care au practicat pre┼úuri mici, oportunit─â┼úile multiple de petrecere a timpului liber, precum ┼či deschiderea hipermarketului Auchan (principala ancor─â), s-au num─ârat printre atrac┼úii. Tentante pentru vizitatori au fost ┼či impresionantul food-court (14 restaurante, 1.700 locuri), dar ┼či retaileri precum Bershka, Guess, Intersport, Mango, Oltre, Orsay, Pull & Bear, Sprider, Starbucks, Stradivarius, Zara etc. ├Än luna martie a acestui an, New Yorker ┼či Deichmann ├«┼či vor deschide primele reprezentan┼úe din vestul ┼ú─ârii la Iulius Mall Timi┼čoara.

13,6 milioane de vizitatori a fost traficul ├«nregistrat ├«n Transilvania de Iulius Mall Cluj. Lunile mai, octombrie, noiembrie ┼či decembrie au atras un trafic cu o medie de 1,3 milioane de persoane. Numeroasele oferte de dining ┼či distrac┼úie, melanjul atractiv de chiria┼či, premiile consistente ┼či campaniile de reduceri au transformat Iulius Mall Cluj ├«ntr-un veritabil mod de via┼ú─â. Retaileri precum Bossini, Broadway, Calvin Klein, Cellini, Guess, Mango Touch, Miss Sixty, Orsay, Sprider, Starbucks, Wellensteyn ┼či ancora Auchan, toate au polarizat un num─âr important de vizitatori ┼či de clien┼úi.

Iulius Mall Timi┼čoara

Iulius Mall Ia┼či, primul centru comercial de tip mall din afara Bucure┼čtiului ┼či totodat─â “veteranul” re┼úelei Iulius, a atras ├«n 2009 circa 7,5 milioane de persoane. Cu 24.000 mp ├«nchiriabili ├«n urma a dou─â extinderi, mall-ul Iulius de la Ia┼či este preferatul locuitorilor din Moldova. M─ârcile Inditex (Bershka, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius ┼či Zara) ┼či cei peste 200 de retaileri au f─âcut ca, mai ales ├«n weekend-uri ┼či de s─ârbatori, Iulius Mall Ia┼či s─â devin─â ne├«nc─âp─âtor.
Cel mai t├ón─âr mall din re┼úea, Iulius Mall Suceava, a dep─â┼čit anul trecut un trafic de 6 milioane de vizitatori. Acest mall a fost destina┼úia preferat─â de bucovineni mai ales datorit─â hipermarketului Auchan, food court-ului cu 1.200 locuri, terenului de fotbal ├«n aer liber, patinoarului sezonier, celui mai mare club de bowling ┼či biliard din nordul ┼ú─ârii, cazinoului, mixului de retaileri, celei mai mari parc─âri din Suceava.
Iulius Group a investit peste 260 milioane euro în dezvoltarea retail-ului modern din ţară prin cea mai mare reţea de mall-uri cu capital românesc.
Printre proiectele companiei aflate ├«n derulare se num─âr─â la Ia┼či ansamblul urbanistic Palas. Mai bine de 260 milioane euro vor fi investite ├«n dezvoltarea centrului multifunc┼úional din inima ora┼čului. ├Än 2011, Palas va introduce ├«n premier─â ├«n Rom├ónia conceptul “lifestyle center”. Ansamblul arhitectonic include o component─â comercial─â (Palas Mall ┼či Palas Shopping Street), birouri clasa A (care vor fi date ├«n folosin┼ú─â ├«n vara acestui an), hoteluri de 4 ┼či 5 stele, apartamente, cea mai mare gr─âdin─â public─â din estul Rom├óniei ┼či cea mai mare parcare subteran─â din ┼úar─â (2.500 locuri, nivel minus 5 ├«n subteran).

Comentarii

comentarii