„Le mulţumim tuturor clienţilor care au răspuns invitaţiei noastre, pentru promptitudinea de care au dat dovadă,” a declarat Sorin Mititelu, director executiv, Direcţia Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail, BCR. Acţiunea de actualizare a datelor personale se desfăşoară în continuare, în conformitate cu Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoaşterea clientelei. BCR invită toţi clienţii care nu şi-au actualizat încă toate datele personale în oricare din unităţile sale să facă acest lucru până cel târziu în data de 31 martie 2010. În caz contrar, începând cu data de 01.04.2010, accesul la conturile clienţilor neactualizaţi urmează să fie limitat, conform prevederilor legale, până la actualizarea datelor personale la una dintre unităţile BCR.
Pentru a evita aceasta situaţie, tot ceea ce trebuie să facă clienţii este să se prezinte la orice unitate a băncii cu actul de identitate valabil în original, pentru ca personalul responsabil să actualizeze informaţiile din sistemul informatic al băncii conform acestuia.
Comentarii
comentarii