Acasă Economic Bănățenii beau bere și pe terase, dar și acasă

Bănățenii beau bere și pe terase, dar și acasă

DISTRIBUIȚI

tersasa unirii

Berea este nelipsită de pe mesele bănățenilor, fie că se întâlnesc cu prietenii în oraș sau își petrec timpul liber acasă, în familie, relevă un studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României.

Potrivit acestuia, când ajung pe o terasă, bănățenii adulți consumă bere într-un procentaj covârșitor – peste 90%. Berea se bea și acasă, împreună cu ceilalți adulți din familie – aproape 1 din 2 bănățeni consumatori de bere o aleg pentru relaxarea de acasă, după o zi de muncă. “Rezultatele acestui studiu confirmă încă o dată faptul că berea este un produs bine integrat stilului de viață modern al românilor, un adevărat liant social. Fără îndoială, acest fapt se datorează chiar calităților berii, calități pe care românii deja le cunosc și le apreciază.”, a declarat Constantin Bratu, director general Asociația Berarii României. Potrivit acestui studiu, berea ocupă un loc important în topul produselor consumate de bănățeni în timpul verii: 40% din adulții iubitori de bere au declarat că aceasta nu le lipsește din frigider mai ales în sezonul cald. Doi din trei bănățeni consumatori de bere o apreciază pentru proprietatea sa de a hidrata organismul, iar 40% din ei cred că berea însoțește cel mai bine întâlnirile cu prietenii. În plus, 75% bănățenii care iubesc berea cred că un consum moderat de bere poate preveni apariția pietrelor la rinichi.
Înființată în anul 2004, Asociaţia Berarii României a reușit ca în cei aproape zece ani de existență să se impună atât la nivel intern, cât şi european ca o voce comună a membrilor săi, reușind să transmită mediului de afaceri, consumatorilor și instituţiilor statului valorile care îi guvernează deopotrivă. Înțelegând rolul unei organizații sectoriale în context economic și social, Asociația Berarii României și-a asumat odată cu înființarea misiunea de a promova şi dezvolta o cultură a berii în România, un mediu de afaceri sănătos în cadrul sectorului său de activitate și o industrie a berii responsabilă. Rezultat al unei viziuni corecte asupra a ceea ce reprezintă industria berii, Asociaţia Berarii României a reușit de-a lungul timpului să aducă în rândul membrilor săi nu doar companii producătoare, ci și-a deschis larg porțile și pentru a-i primi pe cei mai importanți furnizori la nivel național de materii prime specifice fabricării berii, hamei și malţ. Astfel, în rândul membrilor săi actuali se numără cinci dintre cei mai mari producători de bere care activează pe piaţa din România: BERGENBIER, HEINEKEN ROMÂNIA, ROMAQUA GROUP, URSUS BREWERIES ŞI UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, cărora li s-a alăturat și mini-berăria CLINICA DE BERE. Împreună, cei șase producători furnizează peste 90% din cantitatea de bere consumată în România. Pentru a reflecta cât mai fidel lanțul de producție a berii, din Asociație fac parte în prezent și producătorii de materii prime, ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE HAMEI ŞI SOUFFLET MALT ROMÂNIA. Ca o consecinţă a misiunii sale în acord cu cea a ţărilor din spaţiul Uniunii Europene, începând din ianuarie 2008, Asociația a devenit membră a Berarilor Europei, organizaţie considerată reprezentantul industriei europene a berii în faţa diferitelor instituţii şi organizaţii internaţionale. Fondată în 1958, la Bruxelles, organizaţia are astăzi 27 de membri şi reprezintă interesele a aproximativ 4.000 de producători din industria berii din Europa. Mai mult, Berarii Europei reprezintă şi apără interesele a peste două milioane de oameni care își datorează locurile de muncă producţiei şi vânzării berii.

Comentarii

comentarii