Acasă Economic BT24: serviciu de Internet Banking si Mobile Banking de ultimă generaţie

BT24: serviciu de Internet Banking si Mobile Banking de ultimă generaţie

DISTRIBUIȚI

 Banca Transilvania a lansat noua versiune a aplicaţiei de Internet Banking, BT24 (https://ib.btrl.ro/BT24). Acesta este acum cel mai complet serviciu de profil de pe piaţa bancară autohtonă, prin numărul mare de funcţionalităţi, grad sporit de securizare a tranzacţiilor, portabilitate şi mobilitate totală. 

Aplicaţia are la bază tehnologie de ultimă generaţie, iar autentificarea utilizatorului se realizează fie prin SMS, cu ajutorul unui mesaj primit pe telefonul mobil, mesaj care conţine, de fiecare dată, un cod unic de acces în aplicaţie, fie prin intermediul unui token – în funcţie de opţiunea clientului. Mai mult decât atât, BT24 este disponibil şi de pe smartphone-uri, accesând https://ib.btrl.ro/mBT24. Lansarea noii versiuni a serviciului de Internet Banking reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte ale Băncii Transilvania, planificate pentru acest an. Proiectul a fost dezvoltat împreună cu IND Group, companie specializată în soluţii IT pentru online şi mobile banking. Produsele acesteia au la baza cea mai inovatoare tehnologie, pentru a oferi clienţilor cea mai bună experienţă în ceea ce priveşte accesibilitatea şi gradul înalt de securitate.

“O bancă modernă înseamnă, pe lângă inovaţie, investiţii în tehnologie. Prin lansarea acestei aplicaţii ultra-performante răspundem tendinţei de creştere a interesului pentru servicii bancare sofisticate, care conferă în primul rând mobilitate şi acces la informaţie. Peste 180.000 de clienţi folosesc acum BT24 şi suntem siguri că, până la finalul anului, alte câteva zeci de mii de persoane vor deveni clienţii noştri datorită acestui serviciu de Internet Banking,” spune Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania,
„Suntem mândri că am dezvoltat această soluţie inovatoare pentru Banca Transilvania, acest lucru facilitând deschiderea faţă de noi clienţi dornici să utilizeze serviciile de online şi mobile banking, oriunde şi oricând, evitând aglomeraţia de la ghişee.” – afirmă Roland Pecsenye, CEO al IND Group. Ca şi companie, avem o experienţă de peste 14 ani în dezvoltarea tehnologiei în domeniul bancar şi pot să afirm că aceste soluţii reprezintă, într-adevăr, instrumente eficiente pentru bănci, în creşterea calităţii colaborării cu clienţii. 
 
BT24 Internet Banking: aproximativ 100 de funcţionalităţi pentru clienţi
 
Utilizând noua aplicaţie BT24, clienţii au la dispoziţie cea mai diversificată gamă de operaţiuni bancare care pot fi derulate cu ajutorul Internet Bankingului, în România. BT24 are aproximativ 100 de funcţionalităţi, cum ar fi: posibilitatea vizualizării soldului online, a conturilor şi a istoricului tranzacţiilor; setarea de alerte pentru tranzacţiile cu cardul; modificarea în timp real a stării conturilor de card şi a limitelor de tranzacţionare; posibilitatea gestionării conturilor şi a planurilor de economisire prin opţiunea “Personal Finance Manager”; vizualizarea istoricului activităţii proprii derulate prin intermediul BT24; programarea plăţilor; convertor valutar, detalii aferente creditelor etc. Autentificarea tranzacţiilor efectuate de clienţi prin BT24 se realizează prin introducerea codului unic pe care aceştia îl primesc, de fiecare dată, printr-un mesaj pe telefonul mobil sau, după caz, folosind “token-ul”, un dispozitiv care poate fi obţinut de la oricare dintre sediile Băncii Transilvania. O altă facilitate este posibilitatea accesării BT24 inclusiv de pe telefonul mobil. Astfel, clienţii au mobilitate totală, smartphone-ul devenind acum un instrument inclusiv pentru accesarea online a conturilor şi efectuării de operaţiuni. O parte dintre noile facilităţi ale BT24 au fost indicate chiar de clienţii care folosesc serviciile de Internet Banking ale băncii, identificate în unul dintre studiile iniţiate de Banca Transilvania, în acest sens, înainte de lansarea aplicaţiei. 
Folosind BT24, clienţii nu plătesc niciun comision pentru operaţiunile privind transferurile între conturile proprii, plăţile în valută între clienţi ai Băncii Transilvania sau pentru plata utilităţilor către furnizorii cu care BT are încheiate convenţii. Pe de altă parte, pentru o serie de operaţiuni iniţiate prin intermediul Internet Banking, comisioanele sunt mai mici decât cele percepute la ghişeele băncii. BT24 poate fi utilizat oricând, de oriunde din lume, folosind orice computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser.
Banca Transilvania a pregătit şi o promoţie pentru clienţii noi, fie că este vorba de persoane fizice, fie de cele juridice. Aceasta se va desfăşura în perioada 27 septembrie – 31 decembrie a.c. şi aduce o serie de facilităţi: deschiderea gratuită de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 şi, de asemenea, în fiecare lună, comision 0 pentru primele 10 plăţi în lei, timp de 6 luni. Totodată, clienţii noi care optează pentru Pachetul Premium, beneficiază, pentru un abonament standard de 1 leu, la persoane fizice şi 20 lei, la persoane juridice, de facilităţi suplimentare: 20 de plăţi lunare, în lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv Mobile Banking gratuit.

Comentarii

comentarii