Acasă Economic Casa Rusu – Rus Savitar a anunţat o dublare a vânzărilor în...

Casa Rusu – Rus Savitar a anunţat o dublare a vânzărilor în primul semestru al anului

DISTRIBUIȚI

Casa Rusu, compania de retail a grupului Casa Rusu – Rus Savitar, a anunţat o dublare a vânzărilor în primul semestru a anului 2010, respectiv creşteri de 200% în zona de sud, în special în Bucureşti şi de 100% în vest şi în zona centrală a României. Grupul este dedicat producţiei şi comercializării de mobilă din pal şi MDF, mobilă produsă în fabrica sa 90% automatizată şi vândută prin reţeaua proprie de magazine. Dacă oraşul Bucureşti reprezintă în prezent 30% din vânzările totale ale retailerului de mobilă Casa Rusu, vestul şi centrul ţării (Ardealul şi Banatul) reprezintă alte 30 de procente, restul de 30% fiind împărţit între celelalte zone ale ţării.

Produsele cele mai bine vândute în lunile de vară ale lui 2010 au fost următoarele: 25% bucătăriile, 30% dormitoarele, 20% camerele pentru copii, restul de 25% fiind împărţit între 15% biblioteci şi 10% mic mobilier şi seturi de canapele şi fotolii.
Vorbind despre premisele acestor creşteri, Cristian Rusu, directorul general Casa Rusu, comentează: „Casa Rusu, ca divizie de retail a grupului, oferă cele mai bune preţuri pentru produsele sale, întrucât este singurul distribuitor ce poate vinde un produs de calitate la un preţ atât de accesibil. Datorită investiţiilor mari în tehnologie şi în materie primă de cea mai bună calitate, cu un adaos de 20-25% noi suntem pe profit, dar, în acelaşi timp, ne gândim la bugetele oamenilor. Pentru că, aşa cum spun eu de multe ori, mobila pentru o cameră nu poate costa cât o maşină.“

 

Casa Rusu va avea magazin la Budapesta

Divizia de retail Casa Rusu a fost înfiinţată imediat după deschiderea celei de-a doua fabrici Rus Savitar. Din acel moment, vânzările în magazinele Casa Rusu au crescut de la 3 milioane de lei pe an la 26 de milioane de lei pe an. Aşadar, cea mai bună soluţie pentru Rus Savitar a fost să vină în întâmpinarea clientului cu propriile produse, prin divizia sa de retail. Ca urmare a rezultatelor obţinute în magazinele Casa Rusu în prima perioadă de funcţionare, compania şi-a stabilit ca obiectiv până la sfârşitul anului 2011 să mărească lanţul propriu de retail in România. Astfel, în prima etapă a acestui plan, până la sfârşitul anului 2010, Casa Rusu va mai deschide, după magazinul din Bucureşti, magazine în Constanţa, Târgu Mureş şi Oradea. În prezent negocierile pentru deschiderea celui de-al doilea magazin din Bucureşti în 2010 sunt în curs de finalizare. „În curând se va deschide al doilea magazin în Bucureşti. Nu mai facem faţă doar cu unul, iar clienţii noştri trebuie să ne găsească aproape de cartierul în care locuiesc,” spune Cristian Rusu. Nu în ultimul rând, compania va deschide primul showroom în afara ţării, în Budapesta, până la sfârşitul acestui an.
„Mobila propusă de Casa Rusu este tinerească şi modernă, având, în acelaşi timp, şi accesorii clasice. Paleta de culori folosită este foarte generoasă, cumpărătorii putând face combinaţiile perfecte pentru căminul lor. Astfel, oferim, în primul rând, pe lângă sistemele modulare, ce pot fi integrate în orice tip de spaţiu, gama de culori ce permite personalizarea oricărui tip de mobilier şi individualizarea sa pentru personalitatea apartamentului”, explică Cristian Rusu. “Garniturile de mobilă acoperă segmente variate, de la bucătării, camere de zi, camere de tineret şi camere pentru copii şi bebeluşi, dar şi biblioteci, dormitoare şi mic mobilier”.
Divizia de retail Casa Rusu, numără deja 9 magazine în oraşe precum Timişoara, Sibiu, Cluj Napoca, Deva, Piteşti, Braşov şi Bucureşti. Pentru anul 2010, compania a anunţat deschiderea a încă 5 magazine, începând cu cel din Bucureşti.

Comentarii

comentarii