Acasă Economic „Ce faci în caz de accident?” – campanie naţională de informare publică...

„Ce faci în caz de accident?” – campanie naţională de informare publică susţinută de industria de asigurări

DISTRIBUIȚI

În această săptămână se desfăşoară cea mai importantă campanie de informare şi educare a şoferilor privind asigurările obligatorii RCA şi procedurile de urmat în caz de accident organizată până acum în Bucureşti şi în principalele oraşe ale ţării. Campania este realizată în parteneriat de către APPA – Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor, CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, alături de IGPR – Direcţia Rutieră şi Radio EUROPA FM şi are la bază distribuirea de Broşuri Informative gratuite. Acestea conţin informaţii de interes public referitoare la rolul asigurărilor obligatorii RCA, la modul de protocolare a diverselor tipuri de accidente rutiere, precum şi cu privire la modalitatea de obţinere a despăgubirilor.
„Orice iniţiativă de informare a publicului larg cu privire la asigurări îşi găseşte un sprijin în Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, pentru că rolul nostru este tocmai acela de protejare a drepturilor asiguraţilor, iar o informare corectă este esenţială în acest sens. Campania care se derulează zilele acestea se adaugă nenumăratelor eforturi depuse de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor în decursul ultimilor ani, nu numai cu privire la evoluţiile legislaţiei privind asigurarea obligatorie RCA, ci şi pe alte subiecte de interes pentru populaţie,” spune preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu. „Principalul obiectiv al Poliţiei Rutiere este acela de a reduce numărul de victime şi pagubele produse de accidentele rutiere. În acest context, ne-am alăturat cu încredere campaniei iniţiate de industria de asigurări, fiind convinşi că va contribui la informarea românilor în direcţia utilizării mijloacelor de prevenţie împotriva pagubelor provocate de accidentele auto”, a declarat Comisarul Şef Lucian Diniţă, director al Direcţiei Rutiere din cadrul IGPR.
„Demararea acestei campanii constituie un semn clar că industria de asigurări se implică în mod activ în tot ceea ce înseamnă educarea şi informarea publicului larg. Iniţiativa reprezintă doar un prim pas, având în vedere celelalte 11 campanii de anvergură naţională pe care le pregătim alături de partenerii noştri”, spune Alexandru Ciuncan, Secretarul General al APPA.
Peste un milion de broşuri informative vor fi distribuite în cele mai circulate 50 de intersecţii din Bucureşti şi din marile oraşe ale ţării, atât prin intermediul promoterilor, cât şi prin intermediul agenţilor Poliţiei Rutiere. Ele vor putea fi găsite totodată atât în principalele complexe comerciale din marile oraşe. Proiectul este susţinut de importante companii de asigurări, brokeraj şi regularizări de daune: ASTRA Asigurări, ASIROM, ALLIANZ-ŢIRIAC Asigurări, OMNIASIG, BCR Asigurări, GENERALI Asigurări, AVUS, EUROINS, ARDAF, PIRAEUS Insurance Broker, SAFETY Broker şi OTTO Broker.

Comentarii

comentarii