„Dedicarea şi lucrul în echipă reprezintă caracteristici importante atât pentru realizările sportive cât şi pentru excelenţa în afaceri. În calitate de sponsor oficial în cadrul diverselor manifestări fotbalistice, nu numai că am amplificat conştientizarea brand-ului nostru, dar am avut de asemenea ocazia de a promova Continental la nivel internaţional în postură de angajator atractiv,” a declarat Sehnaz Oezden, Director de Corporate Employer Branding si Recrutare la Continental. „Rezultatele acestui concurs au depăşit aşteptările noastre: am constatat iarăşi că fotbalul este foarte îndrăgit de români – în campus şi în afara acestuia. Le urăm celor doua câştigătoare un sejur foarte plăcut alături de Continental la Campionatul Mondial de Fotbal FIFA 2010 din Africa de Sud”, a adăugat Corina Costea, Coordonator Employer Branding si recrutare al Continental România.
La nivel european, departamentul Employer Branding şi Recrutare central al corporaţiei Continental a oferit 16 bilete pentru meciurile Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010™ din Africa de Sud. Concursuri au fost organizate în Germania, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia şi România. În România, concursul „Şutează cu Conti” a fost promovat în şase universităţi partenere: Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Universitatea Politehnică din Timişoara, Universitatea de Nord din Baia Mare, Universitatea Petru Maior din Târgu Mureş şi Universitatea Transilvania din Braşov. Întrebările din concurs s-au axat pe operaţiunile furnizorului internaţional din domeniul auto în România. Din februarie şi până pe 23 aprilie au participat 657 persoane la concurs şi 224 au răspuns corect la toate întrebările.
Comentarii
comentarii