Acasă Economic Continental Automotive Products – Anvelope sărbătoreşte 10 ani de activitate în Timişoara

Continental Automotive Products – Anvelope sărbătoreşte 10 ani de activitate în Timişoara

DISTRIBUIȚI

Continental, unul dintre liderii mondiali din industria componentelor auto, sărbătoreşte 10 ani de activitate a fabricii din Timişoara. Continental Automotive Products are un palmares de succes, cu 1.600 de angajaţi, investiţii de 220 de milioane de euro şi peste 90 de milioane de anvelope produse. “Sărbătorim acum 10 ani de când am început să muncim împreună, ca o echipă şi aş dori să mulţumesc colegilor meu, angajaţii Continental Automotive Products”, a declarat Pedro Carreira, Directorul General al Continental Automotive Products. “200 de oameni au început să lucreze aici, la momentul inaugurării fabricii. Acum suntem mândri să anunţăm ca zilnic, mai mult de 1.600 de angajaţi vin la serviciu. Devotamentul şi munca lor ne-au permis să creştem de la an la an şi să devenim una dintre cele mai importante companii din regiune. Sunt încrezător că, în viitor, vom înregistra cel putin la fel de multe realizări, ca în aceşti 10 ani. De asemenea, aş dori să mulţumesc partenerilor noştri pentru că ne-au oferit posibilitatea să ne dezvoltăm şi să implementăm în România principiile de lucru şi strategia concernului. Mulţumirile noastre se îndreaptă şi către colegii din celelalte locaţii Continental din România, alături de care suntem un jucător important în mediul de afaceri românesc, împreună contribuind la dezvoltarea sustenabilă a României.” Din 2000, până în prezent, numărul angajaţilor a crescut de opt ori, de la 200, la peste 1.600. De asemenea, compania a început recent o investiţie de 50 de milioane euro, după ce a primit autorizaţia de mediu, astfel investiţiile Corporaţiei la Timişoara depăşesc 220 de milioane de euro. Numărul total de anvelope produse de Continental Automotive Products a fost de 90 de milioane. Continental Automotive Products este o companie ce a crescut pe plan local şi naţional, implementându-şi strategia de dezvoltare, atât la nivelul afacerilor, cât şi legat de angajaţi. Salariaţii companiei au urmat programe speciale de instruire, precum cele de management, leadership, dezvoltare profesională şi personală. Mai mult, compania sprijină comunitatea locală, luând parte la programe specifice, în concordanţă cu strategia de responsabilitate socială corporatistă. În plus, fabrica din Timişoara va investi în următorii doi ani un milion de euro în programe de protecţia mediului.

Comentarii

comentarii