Acasă Eveniment Control ministerial la Primăria Lugoj

Control ministerial la Primăria Lugoj

DISTRIBUIȚI

O comisie de la Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale desfăşoară, în aceste zile, un control la Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară din cadrul Primăriei Lugoj, privind încadrarea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap. În prezent, la nivelul municipiului Lugoj sunt încadraţi 383 de asistenţi personali şi 71 de persoane care beneficiază de indemnizaţie de handicap. „În total sunt înregistrate 454 de persoane cu handicap, un număr foarte mare dacă îl comparăm cu cel din Timişoara, care la un număr de şapte ori mai mare de locuitori, are doar 800 de astfel de persoane”, a declarat primarul Francisc Boldea, menţionând că autorităţile locale au întreprins demersurile către Ministerul Finanţelor Publice, în vederea obţinerii sumei de 1.640.000 de lei, necesară pentru plata acestor indemnizaţii. „Ministerul ne-a comunicat că nu sunt fonduri destinate acestui scop. Prin urmare, prin eforturile noastre proprii vom reuşi să acordăm şi salariile aferente lunii iunie şi, sperăm, pentru încă două-trei luni”, a anunţat Boldea, precizând că executivul local va relua demersurile către Ministerul Finanţelor Publice, către Direcţia Finanţelor Publice Timiş, către Consiliul Judeţean şi Prefectura Timiş, „în vederea soluţionării acestei probleme, care nu implică resursele bugetului local”.

Comentarii

comentarii