Acasă Economic Cum este perceput engagementul generaţiilor în companiile din România – studii de...

Cum este perceput engagementul generaţiilor în companiile din România – studii de caz aplicabile la HR Summit Timişoara

DISTRIBUIȚI

HR Summit Timisoara 320x160HR Directorii şi Managerii de la companii precum: BRD – Group Societe Generale, Telekom, Selftrust Academy, Romanian Software, Estée Lauder Romania, Human Invest, Flanco, Signal Iduna, Hart Consulting, Mega Image, Conscensia, Popovici Niţu Stoica & Asociaţii, vin la HR Summit Timişoara, unde vor prezenta participanţilor studii de caz concrete prin intermediul cărora aceştia pot să identifice şi să-si dezvolte strategia de business utilizată.
Pentru că relaţia dintre departamentul de HR şi cel de Marketing este foarte importantă în procesul de atragere al talentelor în companie, fie că vorbim despre angajaţi din generaţia X, Y sau Millenials, Mihai Găvan, Director Vânzări Romanian Software, discută la HR Summit Timişoara despre “Recrutarea ca marketing. Când jobul devine o marfă, iar candidatul, cumpărătorul cu bani”. Mihai va prezenta studii de caz concrete unde recrutarea neconvenţională şi marketingul au avut un real succes : “Dacă vreţi talente în companie, trebuie să îi provocaţi”.
Sub deviza “Implică oameni. Dezvoltă comunităţi!”, HR Summit Timişoara aduce în atenţia participanţilor rolul engagementului în rândul angajaţilor şi importanţa acestuia într-o companie. Sorin Anghel, Corporate Healthcare Manager Signal Iduna, abordează tema “Employee Engagement: How to Optimize Performance & Drive Commitment”. Sorin va prezenta statistici cu privire la performanţă şi engagement. În prezentarea sa va vorbi despre metode de recompensare a angajaţilor, despre cât de important este ca aceştia să se simtă bine la locul de muncă, dar şi care sunt costurile angajaţilor engaged.
Engagementul este tema de discuţie care va fi abordată şi în cadrul sesiunii de dezbateri din cea de-a doua zi a conferinţei. Mădălina Bălan, Managing Partner Hart Consulting, alături de Mihaela Nagy, Managing Director Villeroy&Boch AG, va discuta despre cum să creăm o comunitate în compania în care activăm şi despre cât de important este să implicăm oamenii în acest proces, Mădălina considerând că “angajamentul este o funcţie directă cu calitatea leadership-ului”.
Preocuparea pentru generaţiile X şi Y a devenit primordială pentru oamenii de Resurse umane. Mădălina Bălan ne va vorbi în prima sesiune de workshop-uri despre: Psihologia generaţiei digitale, unde vom afla despre cum ar trebui să abordăm generaţia Y în context organizaţional sau despre cum pot fi aceştia păstraţi cât mai mult în companie.
Andrei Dunuţă şi Alin Comşa, traineri Self Trust Academy, se alatură comunităţii HR Summit Timişoara şi vin să împărtăşească din experienţa lor cu oamenii de HR din Vestul ţării.
În 19 mai, Alin şi Andrei vor discuta despre “Trenduri ale generaţiei Y. Training-ul ca diferenţiator pentru people engagement. Studii de caz.” alături de Nicoleta Capătă (HR Director Flanco) şi Magda Ropotan (Innovation Catalyst). Pe cei doi speakeri, audienţa îi va întâlni şi în cea de-a doua zi a conferinţei, când aceştia vor pune în discuţie tema: “Break the Pattern: Cine a spus că trainingul nu poate fi şi distractiv?”.
Cea de-a zecea ediţie la nivel naţional a Conferinţei de Resurse Umane HR Summit Timişoara, va aduce pe 19-20 mai, reprezentanţi ai departamentelor de Resurse Umane de la cele mai importante companii din România.
Informaţii despre agenda evenimentului, înscriere şi speakeri găsiţi pe www.timisoara.hrsummit.ro.

Comentarii

comentarii