Acasă Actualitate Cum se comportă unele cadre medicale?

Cum se comportă unele cadre medicale?

DISTRIBUIȚI

„În data de 25 iulie 2012, Gabi a chemat salvarea pentru că mă simţeam rău, nu ştiu dacă era din cauza medicamentelor Regenon său din alte căuze, cert este că nu aveam echilibru, tensiunea era scăzută, aveam dureri de stomac şi alte probleme”, a povestit Angelina Bob, din Timişoara.

Pacientul nu are intimitate

În prima fază, a venit un medic de la Neuromed care a fost foarte gentil, însă nu el putea să o transporte la spital pe doamna Bob, de aceea a apelat numărul de urgenţă 112. „Când a venit salvarea, doctorul de pe maşină m-a făcut recalcitrantă în casa mea. El explica faptul că nu este vina medicului care mi-a prescris reţeta cu Regenon, ci doar vina mea. Apoi doamna de pe salvare discuta cu şoferul problemele mele medicale dintr-un bilet de ieşire mai vechi pe care l-am pus la dispoziţia lor şi râdeau. Ajungând la spital, această doamnă, înainte de a intra la Urgenţe, a pus-o în temă pe doctoriţa de gardă, Trif Lucia, şi mi-a spus să aştept. În fine, când a venit rândul meu să intru, Trif a strigat în gura mare: ‹‹Doamna Regenon!››. Atitudinea era agresivă verbal. I-am spus că ar trebui să îmi schimb certificatul de naştere şi să mă numesc doamna Regenon şi nu doamna Bob, cum mă numesc, la care doctoriţa îmi spune: ‹‹Dar cum să vă chem?››. Eu i-am spus că doamna Bob, aşa cum scrie în fişa pe care o avea la dispoziţie. După acest schimb de replici, mă întreabă care e problema mea? Doamna nu era singura arogantă şi lipsită de bun-simţ. S-a mai găsit şi infirmierul să îmi pună un diagnostic, spunându-mi că de aia îmi este rău că am făcut abuz de medicament. În afara comportamentului agresiv al acestor cadre medicale, pacientul nu are niciun fel de intimitate în camera de gardă. Ar trebui să se folosească perdele despărţitoare care există, dar nimeni nu le foloseşte. Uşa se deschide non-stop şi eşti pus într-o postură jenantă. Nu există intimitatea pacientului”, se arată în scrisoarea Angelicăi Bob.

„Nu am primit nicio plângere!”

Managerul Spitalului Municipal, dr. Octavian Mazilu, a răspuns că el nu a primit nicio plângere despre acest caz. „Eu am făcut medicină de urgenţă 21 de ani şi am colaborat foarte bine cu dr. Trif. Ea este o foarte bună profesionistă şi cu mult bun-simţ şi vă spun, ca gen de om, nu s-ar potrivi cu o asemenea descriere. Profilul ei moral nu ar corespunde. Pe de altă parte, omul când vine la spital are o sensibilitate mai exacerbată şi de multe ori în focul urgenţelor noi nu suntem aşa atenţi, dar eu nu ştiu cazul şi nu ştiu ce s-a întâmplat acolo, atunci. Nu am primit nicio plângere”, a precizat managerul.

Comentarii

comentarii