Acasă Actualitate De la mijlocul lunii februarie se pot depune cereri pentru un loc...

De la mijlocul lunii februarie se pot depune cereri pentru un loc în Incuboxx

DISTRIBUIȚI

B53A9970

Sunt deja firme interesate în a activa în noul Centru IT&C Incuboxx al Primăriei Timișoara. Centrul este realizat printr-un proiect pe bani europeni în valoare de 4 milioane de euro, inaugurat în 2014, în primăvară, dar încă fără… locatari. Şi totuşi, există speranţă… Deschiderea sesiunii de depunere a solicitărilor pentru închirierea spaţiilor din clădirea Incuboxx are loc începând cu data de 16 februarie 2015. De noua infrastructură de afaceri pot beneficia firme care se ocupă de: consultanţă IT, asistenţă tehnică – mentenanţă IT, recuperare date, web-design, înregistrare domenii şi web hosting (găzduire web), securitate IT, virtualizare, depanare calculatoare, proiectare reţele de calculatoare şi crearea de programe informatice specializate. Centrul Incuboxx este o clădire de birouri cu demisol, parter şi patru etaje, unde autorităţile locale intenţionează să ofere găzduire, în condiții avantajoase, unor firme din domeniul IT&C. Este o infrastructură care se adresează întreprinzătorilor locali, în special tineri absolvenţi ai facultăţilor de profil IT&C şi cadre didactice tinere, precum şi IMM-uri, inclusiv microîntreprinderi, aflate în faza de incubare/ consolidare a afacerii, care desfăşoară activităţi în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţii. Tarifele încep de la 3,5 euro/ mp2 pentru firmele în perioada de incubare şi 5 euro/ mp2 pentru cele în consolidare în primul an de închiriere. Dosarele pentru închirierea de spaţii în clădirea Incuboxx se vor depune la Serviciul de Relaţionare Directă cu Cetăţenii de la Primăria Timişoara (camera 12), ghişeele 10 şi 11. Sunt necesare: o cerere tip, un plan de afaceri, un angajament de realizare a unui număr minim de locuri de muncă, copii după cartea de identitate a administratorului şi certificatul de înregistrare la ONRC, un certificat constatator, acte doveditoare privind numărul de angajați (contracte de muncă, tabel Revisal) şi ultimul bilanț contabil, dacă există. Solicitările vor fi evaluate şi în termen de 30 de zile se va da un răspuns.

Comentarii

comentarii