Conform sursei citate, cei mai mulți utilizatori ai serviciilor puse la dispoziție de către portalul de socializare provin din București, cu aproape 1,46 milioane de persoane (22,02% din total), urmați de cei din Cluj-Napoca (260.040 persoane, 3,92%) și din Iași (260.000 persoane, 3,92%).
La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează orașele: Motru (11.200, respectiv 0,17% din total), Găești și Năvodari (câte 11.000 persoane, 0,17%) și Roșiori de Vede (10.200 persoane, 0,15%).
Din numărul total de utilizatori, 94,69% (6.628.440) și-au setat orașul de reședință, iar persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (30,2% din total) dețin supremația la capitolul accesării cu frecvență ridicată a Facebook.
Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 18-24 de ani (28,1%) și cele între 35 și 44 de ani (17,1%).
Raportul dintre persoanele care utilizează rețeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaților (cu 51,43% dintre conturi). Femeile utilizează în proporție de 48,57% Facebook, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele singure, alături de cele căsătorite sunt pe primul loc, cu câte 36,13% din total.
În ceea ce privește clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de către vedetele din România, lideră rămâne Inna, cu 11.792.161 fani, urmată de Akcent — cu 3.110.208 fani.
Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane și instituții (companii, ONG-uri etc) și arată creșterea numărului de fani al acestora pe zile și săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeași categorie.
Comentarii
comentarii